Monday, October 3, 2016

Ja ongi sisehalli hooaeg! TAKO-s võistlemas

Koht: TAKO

Aeg: 2 oktoober 2016
Kohtunik: Elika Salonen

Otsustasin tegusa pühapäeva kasuks, seega sai Berta 4le ja Nèra 2le rajale regatud.

Kõlan nagu katkiläinud plaat aga seekordse võistluse eesmärgid:
Berta – hingesoojendavad kontaktid
Nèra – kaljukindel stardipüsivus.

Nèra eesmärgi saavutamiseks läksin isegi laupäeval kohale ning panin ta võistlusplatsile istuma (ajal kui võistlejad rada õppisid) ning püsivus oli perfektne. Hakkan salamisi kahtlustama, et harjutamise ajal on Nèral magnetid jalgade küljes ning võistlustel kaovad need jäljetult. Nii kui on meil harjutamine on koera stardipüsivus koos segavate teguritega (tema nina all ja selja taga käivad inimesed) perfektne aga nii kui saame võistlusolukorras stardikäsu on Nèra tagumik maast lahti ning tormab esimese talle silma jäänud tõkke juurde. Nojah töö rindel jätkub! 

Aga nüüd täpsemalt!

Berta A3 AG 1 rada
Elika rajad olid väga lahedad ja mõnusad, kus Berta sugusel koeral sai kiirus väga hästi ülesse kruvitud. Meie terve rada oli kaunis, A kontakt oli päris hea, keerulisemad kohad väga ilusti tehtud ja siis poomi ülehüpe. Naguetmismõttes! Nii valus on ilusa rajasoorituse juures koer poomile tagasi panna ning dsq võtta. Aga lubadus on lubadus.

Berta A3 AG 2 rada
Taaskord väga ilus Berta sooritus ning nagu kiuste oli poom ainus takistus, kus ta üle hüppas. Raske südamega uuesti poomile koer ning jooks sai jätkuda. Hiljem vaatasin, et kui ma oleks sellelt rajalt 5ka võtnud, oleks me kolmandaks tulnud aga oleksid ei ole kunagi minu sõbrad olnud, seega Berta karjääris ei tule kunagi olema kontakti sooritusvigadega rajatulemust (v.a. EMV ja russelli/terjeri erikad).

Berta Open AG rada
Ideaalne sooritus! Kõik kontaktid kaunid ning koer kiire ja motiveeritud. Eriti meeldis mulle kuidas ta väga raske nurga all slaalomisse veatult sisenes. Kiirus 4,19m/sec

Berta Open HY rada
Berta oli sellel rajal eriti hoos.. Ja siis.. tuleb dsq sellepärast, et ma ise nii hooletu olin! Enne mind jooksis Inna Hugoga ning raja viimases osas, kus tunnelist pidi slaalomisse minema, unustas Inna raja ja võttis tõkke enne slaalomit. Asusin mina jooksma ning peale tunnelit suunasin koera tõkkele ja siis slaalomisse ning järsku meenus, et deem eelmine tandem sai sealt ju dsq!!! Nojah mis teha kui mul peas oli tühjus ning keskendumine nulli lähedane.
Oleks HY tulemuse kirja saanud oleks kokkuvõttes kolmandad. Oleks oleks oleks :)

Nèra A0 HY 1 rada
Esimene stardipüsivus läks natukene „lappama“ aga õnneks sain ennast kogutud ning edasine jooks oli päris ilus. Kuigi on mul arusaamatu, mida ma selle käega nii palju vehin, justkui annaksin koerale hoogu juurde. Võiksin hakata arendama oma stabiilset käehoiakut.
Kiirus 6,29m/sec ning stardist jooksmapistmise eest saime 5ka

Nèra A0 HY 2 rada
Stardipüsivus oli meie võistluskarjääri üks ilusamaid. Eks ta selline ligadi logardi mitteusaldusväärne on aga ikkagi püsivus! Nèra oli super tubli! Ei mingit üleliigsete kaarte tegemist ega pea õieli kappamist, vaid meie jooks meenutas täitsa agilityt. Super tüdruk!
Kiirus 6,55m/sec 
Kokkuvõttes 1ne koht - jeiijeeee



Kokkuvõttes: Tublid tüdrukud olid! Bertal aeg-ajalt õnnestuvad kontaktid võistlushoos päris hästi ja kui ei õnnestu siis on konkreetsed ja suure kaarega ülehüpped – vähemalt kohtunikul on hea vaadata selgeid ülehüppeid. Nèraga hakkab koostöö vaikselt laabuma. Saaks ma selle tema stardispüsimise kindluse sisse siis oleksid meil kõik jooksud suurema enesekindlusega joostud. Oi kuidas ma tahaks kaugemale ära minna stardis, et raja esimene pool päästeoperatsiooni ei meenutaks. Aga ma ise liigitan selle koera nooruse alla, küll ajaga see kaljukindel stardipüsiminegi tuleb!

Ütle siis, kes meist pildile peab tulema!!??

Nèra muheleb oma võidu üle, kuid Berta keeldus pildilt ära minemast :)

Uhke mudi :)


No comments:

Post a Comment