Friday, September 30, 2016

Mudilane trenniradadel

Peale MM olen alati energiast ja motivatsioonist laetud, nii et olen lausa ühiskonnale ohtlik! Autosõit tööle ja tagasi on mul päris pikk ning ummikute rohke ning terve autos veedetud aeg on mul mõtted ainult agilityl. Mõttes planeerin kuidas Nèraga MM midide radasid jooksnud oleks, mis kohad meil oleks problemaatilised tänase seisuga ning mis on meie tiimi tugevused. Siis käin läbi Martina jooksu Kikiga (mulle väga meeldib tema juhtimisstiil). No ja lisaks koostan nimekirja eesmärkidest, mida me peame treenima. Kuna olen mõtetest nii haaratud siis nii mõnigi kord tööle saabudes olen imestanud, et kas tõesti oli täna ainult rohelised tuled foorides või nii mõnigi kord olen pidanud järsult pidurdama, sest ma ei ole märganud eessõitva auto seisma jäämist. Jube ohtlik! Luban ennast parandada!

Üleeile oli ka esimene MM järgne trenn Nèraga (kirjutan, justkui oleks mudilasega Zaragozas võistlemas käinud!!! :) ) ning meie rada oli tõesti ilus. Jõudsin igale poole manöövrit sooritama, spurtisin ning juhtisin koera üheaegselt (varem on see suht lootusetu üritus olnud). Nèra kiirus oli rakett-turbo ning päris kena oli vaadata kuidas ta keerulisi pöördeid sooritas. Jep, kaared on suht suured, kuid mul oli vahepeal ahaaa moment, seega nüüd treenin õigesti kaarte lihvimisi (ilmselt poole aasta pärast on tulemusi näha). 

Taaskord rõõmustasin, et slaalomi sooritamisel sain koerast kaugele eemalduda (1 kord ta tuli varem välja, sest hakkasin ise vastassuunas liikuma) ning rõõmu tegi see, kus koer pidi pikast sirgest tunnelist turbokiirusega väljudes vasakule pöörduma ning seda ta ka tegi.

Ikka veel imestan mudilase nutikust ning väga kiiret õppimise võimalust. Mul piisab korrigeerida enda juhtimist kui mudilane lülitab ennast ümber ja teeb seda, mida ma temalt palun teha (näiteks Bertale jääb agility rajal mingi käitumismuster sisse ja teda sealt välja tuua on päris keeruline)

Stardipüsivusega pusime edasi, kuid paranemisemärke on näha. Jama on selles, et ma ise ei usalda koera kauaks istuma jätta ja alustan rada liiga tormakalt, mis tingib minu vale asukoha raja alguses. Aga pole hullu, küll see teema ükskord lahendatud saab.



No comments:

Post a Comment