Wednesday, September 7, 2016

Viljandi fun

Koht: Viljandi, ViLe

Aeg: 3-4.9. 2016
Kohtunik: Algirdas Valciukas


Oi kuidas mulle meeldib Viljandis võistleda. Seal kohe on kõik nii paigas! Kuigi ajaliselt oli see nii ebamugav aeg siis otsustasin ikkagi pühapäeval osaleda (teen oma autosõitudega vist isegi Tallinna taksojuhtidele silmad ette!)

1 rada A3 HY, Berta
Bertal oli hoog sees, minul oli hoog sees aga mingil põhjusel lasen rumalad vead sisse. Eelviimasel tõkkel lasin Bertal hüpata valelt poolt ja siamegi dsq kätte! Mis oli põhjus? No ma ei tahtnud kohe alguses muda sisse minna, et koerale veelgi veenmavalt selgeks teha, et ta peab out-i minema :) Normaalne, eks!

2 rada A3 AG, Berta
Rada oli ikka nõmedus kuubis! Mingi päiksepiste vist sain, sest poomi ülikõrge ülehüppe eest kiitsin koera ning lasin edasi joosta! Dsq saime enne slaalomit, sest ma lihtsalt olin vales kohas! Ei unustanud rada aga ma ei tea miks mulle tuli tõke enne slaalomit ja nii ma nõutult seisma jäin ning otsustasin, et las Berta jätab tõkke vahele ja teeme kohe slaalomi :)

3 rada A3 AG, Berta
Nõmedus kuubis rada. Noh tegelikult ei olnud nõme aga kõik asjad, mis algavad out teemadega võtavad Berta hoogu maha ja mulle see ei meeldi (nojah, keegi ei küsigi minu arvamust ju, seega las kohtunikud aga teevad out radasid :)).
viieka saime sellest, et ma ise blokeerisin slaalomi sisenemise ära ja seega pidi Berta minema ju valest kohast sisse, sest minu suur kere :) tõkestas tal õigest vahest sisenemise.
Kontaktid ilusad ja saime tulemuseks 7nda koha ning kiirus 3,78m/sec


Nüüd Nèra etteaste

1 tunneli rada
Tegelikult teen ma meelega seda, et ei lähe tunneli suu juurde ning ei näita, kuhu minna. Teadlikult harjutan kaugsaatmist, seega sellest meil päris palju tõrkeid, mis võtsid mõnusalt aega maha (mingil põhjusel saime ainult ühe tõrke aga minu hinnangu oleksin andnud meile vähemalt 5 tõrget).

Kindlasti kõik vaatavad, et mida paganat ma sülepöördeid teen, kuigi seal oleks kindlam valssida siis ka neid manöövreid teen kindla eesmärgiga, Kiire koeraga ei tule valsid väga kõne alla (nojah ega mul kogemust ei ole, räägin puhtalt sisetunde najal), vaid sülepöörded ja ärakutsumised. Kuna Bertaga ma neid väga palju ei tee siis tehniliselt on see minu kõige nõrgem pool. Seega teengi Nèraga sülepöördeid ja ärakutsumisi nii palju kui vähegi võimalik, et mu keha salvestaks need manöövrid :) ning tehnika paraneks.

2 tunneli rada
Oi kui uhke olen ma enda üle, et ma Nèraga ei lähe kunagi starti eesmärgiga võita mingi koht. Igakord on minu eesmärk teha tehniliselt ilus sooritus ning minu võit on see kui rajal kasvõi üks manööver, mis varem ei ole välja tulnud, tuleb! Seekord oli kohe alguses valesse tunneliauku minemini aga oi kui uhke olin kui mudilane sülepöördega ning väga ökonoomse kaarega tunnelisse tormas! jippiii, ilus jooks.

Videopilti ei ole, kuid see-eest on olemas mälupilt kuidas jooksime :)
Päris rahul jooksudega.


Enne Viljandit tegime salatrenni kodus :D


Meie slatrenni plats :) (vist paar korda isegi sai trenni tehtud?)

No comments:

Post a Comment