Wednesday, June 14, 2017

Kallis südamekoer Berta - 7 :)

Minu imeilus põikpäine iseteadlik ning väga kallis printsess sai täna 7e aastaseks. Juba 7, uskumatu!

Berta on imetlusväärselt lahe tüüp, temaga ei hakka kunagi igav! Just sellel hetkel kui märkad, et oooo koer on pool päeva maha maganud, et juu hakkab vanadus tulema, kui ta järgmine hetk teeb mõne uskumatu triki ja näitab oma super helikiirusel liikuvat jooksmist.

Agility radadel jätkab ta mind endiselt üllatamast! Just hetkel kui jõuan mõelda, et mul on tehniliselt ülitugev koer, kellega on lausa lust joosta, teeb ta midagi sellist, mille peale ei saa muud teha kui kõva häälega naerda (jep, Berta kohe-kohe kirjutan ka sellest, mis sa meistrikatel tegid! :) )

Berta on kõige suurema empaatiavõimega koer keda tean, ta tunnetab iga minu meeleolu ja vastavalt sellele kohandab ka enda käitumise. Elu Bertaga on justkui lillepidu päiksesäras. 

Jää alatiseks minu kõrvale, see on kõige suurem soov! 
Väga kallis oled! Minu väike valge südamekoer!


Palju õnne minu kallis imearmas printsess! Kallid õdedele ja emmele ning pilvepiiril Celliele lehva-lehva!

Elagu Lexberry`s Soprano tüdrukud!

Tänahommikune pildisessioon:

Kaunitar!
Uhke seitsmene!
Nèra trügis ka pildile :)
Väike pooleaastane Berta peale seda kui ta oli ühe pättusega hakkama saanud :)
Koerte 3kuune sünnipäev

No comments:

Post a Comment