Friday, May 11, 2018

Laupäeval Jõulumäe, pühapäeval Riia :)

Jõulumäe 5.5.2018
Kohtunik: Jari Suomalainen

Jari Suomalaineni rajad olid ülilahedad! Jube rasked aga kui asusid õppima ja seejärel jooksma siis said aru kui professionaalsed ning koera trajektoori jälgiv rada. Kiire oli kõikjale, rajad olid sellised, et hingamisruumi ei olnud ning ühtegi viga see rada ei andestanud.

Mina olen oma 3 rajaga ülirahul. Jah 2 neist olid DSQ-d kuid need olid ilusad rajad ning kui aus olla siis ma väga ei pingutanud ka, et dsq-d vältida. Võtsin vastu otsuse, et teeme ainult ilusaid ja ilma päästmisteta tulemusi ning eesmärk on meie koostööd kokkujooksma panna. Üritan radadel vältida nn mugavaid versioone, teen selliseid nagu teen trennis. Eriti uhke olin ma oma sülepöördega slaalom – tunnel valiku üle. Toimis ideaalselt.

Jama on selles, et stardipüsivus on olematu aga ma tõesti teen selle nimel tööd. Mingil põhjusel olid kõik poomid ülisuured ülehüpped. Hiljem analüüsisin ja asi on selles, et nii kui enne poomi lõppu hakkan kuhugi kalduma siis ka Nèra tuleb minuga kaasa ka kui otse minnes oleks ilus kontakt siis väikse pöörde teen ta poomi kontaktialal ja seda puudutamata. Oehhh jätkan töötamist sellega. No ja kiik oli ka päris mitmel korral väga kriminaalne – aiaiaiaai!





Järgnes Pärnu Agility Finaali jooks. Aiii kui kahju, et ma nii raske raja kõige lihtsamat osa ei kontrollinud. Üks kord Nera hüüdmisest ja me oleks teinud ilusa raja. Nuhh eks teine kord siis :)



Seejärel koer autosse ja suund Läti suunas. Kosutav ööuni ja asusime Riga Mayor Cup võistlustulle.


Koht: Riga, Mayor Cup 6.5.2018
Kohtunik: Sasha Grunder

Kui asu olla siis läksin kohale ainult kohtuniku pärast! Esimene Caciabi rada üleva ja asusin õppima. Nojah kui arvasin, et Suomalaineni rajad olid rasked siis see oli kordades keerulisem. Jessus Maria kõik tõkked üksteise otsas ja start oli selline, mis eeldas väga suurt stardipüsivus.

Starti ja loomulikult stardipüsivus oli 0, kuid sain hakkama. Kahju oli sellest lisatõkkest, mida Nèra võttis, muidu oleks meil väga ilus jooks olnud.




Seejärel Caciag AG rada. Taaskord nõudis see stardipüsivust, kuid saime hakkama. Kahju, et ma ei kannatanud poomi piisavalt kaua otse joosta ja tõmbasin ta sealt maha. Saime nii poomi kui kiige eest viiekad. Jube kahju! See kõik oleks välditav kui ma ei oleks nii kärsitu olnud! Kuid ajaliselt oli tal kõige kiirem aeg ehk 1,5sec kiirem kui temast järgmine koer.

Olek Oleks Oleks aga kui ta oleks poomi ja kiige ilusad teinud oleks meil esimene AG Caciag kukkunud aga õnneks see kõik on oleks ja see tähendab ainult seda, et tuleb edasi treenida!



Open rajale läksin selle plaaniga, et jooksen enda plaani ja teen täiesti teistsuguse lahenduse kui kõik teised. Kusjuures kui meil oleks olnud stardipüsivus, oleks me teinud puhta raja (või noh kiige osas ei teagi). Kahju, et ma ei suutnud püsima koera panna ja nii ma alguse ära käkerdasin aga kõik muu toimis ideaalselt ja minu lahendused tundusid kõige paremad olevad, kus koer tegi ilusad trajektoorid ning ka mina olin õigetes kohtades. Muidugi see lahendus tähendas jalgadele valu andmist!


Kokkuvõttes väga lahe nädalavahetus! Kuigi selle reisi võtsin üksi ette siis üllataval kombel ei olnudki sõit väsitav. Väga mõnus oli!
Mõlemad võistlused möödusid mõnusas suvesoojuses ning nautisin täiel hingel välivõistluse vabadust!
Kuigi ei õnnestunud ühtegi puhast rada saada siis see on hämmastav kui hästi Nèra töötab. Milline kiirus! Hämmastav! minuarust ta läheb iga võistlusega kiiremaks! Ootan põnevusega millal meie verbaalsed käsklused 100%kindlateks muutuvad, hetkel on vaja ikka koerale ka minu kehakeele kinnitust. 
Väga rahul võistlustega, järgmistel võistlustel siis teeme kõik puhtad rajad :D 

No comments:

Post a Comment