Wednesday, May 23, 2018

Viljandis suve nautimas :)

Aeg: 12-13.5 2018
Koht: Viljandi
Kohtunik: Gabi Steppan

Esimesed väga kaunid suvepäevad olid kätte jõudnud, mis tähendas, seda et sai nautida suurepärast 2e päevast välivõistlust.
Uhuhuhuuuu millised rajad! Polegi nii raskeid ja tehnilisi radu näinud, kus ei õnnestu väleda koeraga midagi teha kui oled ise kohmakas ja tehniline pool ei ole veel nii filigraanne.
Ja etteruttavalt võibki öelda, et nagu viimasel ajal ikka teeme rajal ühe fataalse vea ja seejärel on perfektne rada! Ise panen selle enda võistlus-väsimuse ja kogenematuse arvele. Harjutamine teeb meistriks!


Aga nüüd rajad eraldi

Laupäeval AG rada
Algus läks natukene lappama ehk mu õlad juhatasid koera poomile ja sealt see DSQ tuligi. Peale seda väga ilus rada. Mis mulle kohe mitte ei meeldinud olid järsud poomi tagasipöörded. Ilmselt oskamatusest aga need olid väga hirmsad, sest Nera sadas neilt ikka mõnusalt alla või tähendab libises alla.



Järgmine AG rada läks selle nahka, et ei kontrollinud koera lõppu ja nii see eelviimasel tõkkel DSQ tuli. Puhas minu viga, sest arvasin, et olen koeraga rohkem koos ja ta vaatab minu liikumissuunda, loomulikult silmkontakt puudus.


Laupäevast lunastust läksin Juunioride EO toetusvõistlusele lunastama. Olid ka rasked rajad aga seal tulid sisse esimesel rajal kiige viiekas, aiaiai. Oli võimalus ka kordusjookse teha aga ma ei tahtnud koera ja ennast väsitada, seega neid me ei võtnud.




Järgmisel rajal oli pulga kukkumine ja tõrge. Aga noh kui väga aus olla siis ma nendele radadele läksin ka põhjusel, et aitab jamast, tuleb hakata tegema stardipüsivust ja seda ka ma tegin.



Pühapäev Caciagi ja RV päev

Ohh mind totukest küll, miks küll peale kiike jäi slaalom juhtimata. See oli ainus koht, mis oli jama kõik ülejäänud väga ilus. Nujah sinna meil see Caciag läkski.




RV HY rajaga tutvudes sain aru, et see on puhas meie rada. Sobilik meie stiilile ja tehtav. Eriliselt olin üllatunud kui peale slaalomi tunnelisse koera saatsin ja kohtuniku vilet kuulsin. Ma ei saanud aru, mis juhtus! Hiljem kuulsin teiste käest, et Nèra oli enne viimast slaalomi pulka välja tulnud. See oli suur üllatus! Ta ei ole kunagi varem välja tulnud! Mis nüüd siis juhtus. Stefi küll ütles, et järsult eemaldusin, kuid see ei ole meile kunagi probleemiks olnud! Nuh järgmine kord tean, et ei tasu poosetada, kui on ajaliselt võimalik siis kontrollin slaalomi lõpuni ja jutul lõpp!

Muidu ilus ja puhas rada ning koer töötas ülihästi




Peale seda AG rada.

Hiiglama kahju kukkunud pulgast ja koledast ülehüppest. Üllatav oli see, et kuigi ma olin lohakas (peale pulga kukkumist ei suutnud ma ennast koguda) enne poomi ja koera edasi-tagasi laperdamisega kaotasin ca 1,5sec, oli meie aeg ikka kõige kiiremast koerast, kes ei teinud ühtegi üleliigset trajektoori mõned sajandikud aeglasemad. Nèra kiirus on ülivõimas, selles ei ole enam kahtlust. Kui saaks ka enda juhtimise stabiilsemakt ja selle rabistamise juhtimisest välja, teeksime ilusat muusikat koos.




Rõõmustav oli see, et toimisid kontaktpinna-tunneli valikud häälkäsklusega. Olen seda ca 2nädalat harjutanud ning asi toimib jeee!


Läbi raskuste tähtede poole :)

No comments:

Post a Comment