Monday, December 10, 2018

2 päeva Esa Muotka radu jooksmas. Olime tublid :)


Ootasin põnevusega detsembri alguse Vastse-Kuuste võistlust, sest siis oli kohtunikusk Esa Muotka. Meie üks lemmikutest. Esal on väga kiired, tehnilised ning kaasaegsed rajad. Esa Muotka radade põhimõte on, et kogu jooksuliin toetab koera loomulikku jooksu trajektoori ning kui koer teab sõnalisi õpetusi, jälgib sinu kehakeelt ja sa ise ei lähe rajale talle ette susserdama siis on neid imelihtne koosta! Ja need rajad on alati meie meeskonnale ülihästi sobinud!

Esimesel AG rajal tuli sisse minu suur ammune viperus. Nimelt slaalomist väljudes läks Nèra valele poole! Ca aasta tagasi juhtus sama ja ma ei suutnud seda endale selgeks teha, miks nii juhtus. Hiljem tuli kohtunik rääkima, et see on tingitud sellest, et kui ma koerale slaalomist tahapoole jään ja olen väga slaalomi lähedal siis enne viimase vahe sisenemist näeb koer mind vilksamisi valelt poolt ja slaalomist väljudes arvab ta, et ma olen teisel pool kui tegelikult olen. Müstika lahenenud!

Õnneks Stefi karjus, et ma ennast kokku võtaksin, sest seda ma ka tegin ja ülejäänud rada oli ilus ja puhas.



Teisel AG rajal kui saabusin slaalomisse, märkasin, et kohtunik andis mulle DSQ. Ma ei teadnud miks! Hiljem selgus, et ma olin Nèra pikkuselt eemale tõmmanud. Muidu oli rada väga ilus ja puhas (otsustasin ka kiike korrigeerida, kuigi see ei olnud veaga kiik aga ei olnud ja täiuslik). 



HY rada oli ülikiire ja me tegime selle ideaalselt. Kuigi koeral olid suured kaared ja nii mõnigi kord oleks võinud ta kiirem oli, saime ikkagi I koha ja kiiruseks oli 5,70m/sec.


Teisel päeval otsustasin enda juhtimist rohkem kontrollida.

Esimene AG rada oli päris nipiks ja väga tehniline kuid me sooritasime selle ilusti ning saime I koha, kiiruseks rekordiline 6m/sec. Isegi seda rada vaadates leidsin kohad, kus oleks saanud Nèra kaari väiksemaks teha. 




 Teise AG raja kiik ja slaalom olid kriminaalsed, kuid Nèra kiiruse ja halva nurga tõttu kohtunik neid ei märganud, seega saime kirja puhta raja ja I koha ning kiiruseks 5,16m/sec.



 
HY raja algus mulle ei meeldinud. Nagu totakas algaja tegin tüüpilise vea ja alustasin koeraga nii, et ta oli sunnitud valesti hüppama. Panin Nèra tagasi, tekitasin väikse püsistardi ning seejärel perfektne puhas rada. 



 
Kokkuvõttes 6st rajast 3 puhast ja esikohaga! Pole paha tulemus! Tegelikult ka 3 DSQ tulemust olid nii napikad kui üldse olla saavad!

Olen uhke oma väikse musta printsessi üle! Supertubli tulemus ja supertubli sõber!

Läbi raskuste tähtede poole, eks!


Noooojaaa autasustamise pildid ka :) 

No comments:

Post a Comment