Wednesday, December 5, 2018

Vahelduseks ka trennijuttu :)

Peale MM-i olen ekstra palju panustanud rajatreeningutele. Süda valutab, et me ei ole kuidagi leidnud võimalust teha lisaks 3x nädalas väikseid tehnika harjutusi ning ei ole võimalust olnud panna rõhku poomi treeningutele. Aga kui nii siis nii!

Rajatreeningutel on mul väga selged eesmärgid.
* stardipüsivus
* ilus kiik
* väiksed kaared
* sujuv ja pingevaba juhtimine
* ei röögi rajal nii palju


Siin mõned rajatreeningu videod. Meie kiituseks pean ütlema, et ca 90% juhtudel õnnestuvad kõik rajad esimesel katsel  ning mitte ükski rada ei ole keeruline. Seega me oskame tõesti kõike kuid võistlustel on DSQ-de põhjuseks minu lohakus ning sahmerdamine. Ning suureks miinuseks on see, et ma ikkagi ei oska kuni lõpuni välja tuvastada kõike lõksusid ning kohti, kus ma pean koera abistama. Aga eks ka need oskused tulevad!






Eesolev 2e päeva võistlus, kus kohtunikuks Esa Muotka (üks minu lemmikutest) saab olema huvitav. Me pole sellel nädalal kordagi agility hallis treeninud, seega saab olema hea katsetus kuidas käitub koer kui nädal on olnud agility vaba :)

Läbi raskuste tähtede poole, eks!

No comments:

Post a Comment