Monday, November 26, 2018

3h autosõitu on käkitegu :)

Kuna aasta alguses tuleb meie võistlustesse pikem paus siis on hetkel eesmärgiks nii paljudel võistlustel osaleda kui võimalik.
Seega taaskord sai ette võetud 3h automatk, et Nèraga joosta Vastse-Kuustes.

Võistluste eesmärk oli minu sahmerdamise juhtimisstiili pehmemaks muuta ning ilusaid kiikesid koer tegema panna.
Eks see sahmerdamine läheb paremaks väikeste sammudega, kuid avastasin, et kui mul on võimalik kiige juures seisatada ja kontrollida siis on kiige sooritus hea aga kohe kui jään koerast tahapoole siis on lendkiik.

Aga nüüd jooksudest.

HY rada
Jälle üks rada, mille saab kirjutada puuduva stardipüsivuse arvele. Rajale minnes teadsin, et ma ei jõua sellel pikal sirgel koeraga võidu joosta, kuid lootsin, et toimib „edasi“ käsklus ning seejärel jõuan tagant tulekut kontrollida. Nojah, oleks ju toiminud kui ma oleks selle käskluse andnud aga vaikisin ja nii Nèra minu jurude tuligi. Tulemuseks DSQ 




AG rada 1
Väga meielik rada. Pikad ärasaatmised ning turvaline algus. Seega tulemuseks puhas rada ja kiirus 6m/sec kanti. I koht ka.
Ainukene miinus oli slaalomise saatmine, kus ma ei riskinud eestlõikamist teha, vaid saatsin sülekaga ta. Toimis, kuid oleksin eelistanud, et mu paika pandud plaan oleks toiminud. 




AG 2 rada
.Kurjam kui kahju, et peale poomi ta otsustas otsetõkkele minna. Kuna viimasel ajal ei ole suurvõistlustel järske poomipöördeid tehtud siis olengi selle treenimise tahaplaanile jätnud, seega ma väga üllatunud ei olnud, et koer nii toimis. 




AG3 rada.

Muidu oli rada väga ilus aga olin hirmus kuri, et ma Nèra lendkiike ei läinud parandama, seega ma enne poomi tõket ta valele poole saatsin. Kui aus olla siis ma tegin seda isegi meelega, sets viiekaga radasid ma ei taha kirja saada ning tahtsin ka testida, kas tahasaatmine kaugelt õnnestub,. Õnnestus! 




Kokkuvõttes on Nèra ülitubli väike printsess. Ta teeb täpselt seda, mida ma näitan. Lähiaja eesmärgid on meie stardipüsivuse võistlustingimustesse üle tuua, kiige treeningu jätkamine, kaared väiksemaks ning ikka see igipõlise poomi treenimine.

No comments:

Post a Comment