Tuesday, November 20, 2018

Loomulikult jälle võistlemas!!!

Tundub, et tuleb oma 10 asja kokku pakkida ja Lõuna-Eestisse elama asuda! Mis muud siis otsustada kui november ja enamus detsembri nädalavahetused tuleb Vastse-Kuuste agilityhallis veeta.

Tuleb vist ikka ennast kokku võtta ja organiseerida üks õigetes mõõtudes, hea aluspinnaga ning soojustatud agility hall Tallinna piirkonda. Tako halligraafik on nii pungis kui veel olla saab ning südaöösel trenn mind väga ei vaimusta. Võtsin vastu otsuse, et kui treenin siis annan endast 100% ning pooles vinnas ei tee midagi. Sellest ka minu südaöiste treeningute vastuseis.

Aga mis siin vinguda, Lõuna-Eesti on ju tegelikult lähedal ning seal võistlemas käia ei ole ju ületamatu takistus. Seega sai laupäev plaani võetud ning eesmärgiks treenida. Tahtsin treenida võistlustingimustes stardipüsivust ning kiike.

Etteruttavalt võin öelda, et stardipüsivus on minu ebapädev käitumine ning kiik oli ilus.


Aga esimene HY rada ning otsustasin, et teen stardipüsivust. Ma tõesti ei tea miks ma panin ta valesti starti, eesmärgiga, et koer võtaks koheselt vale tõkke. Ma ei tea ka miks ma ikkagi tegin seda stardipüsivust kui mul enesetunne ütles, et ma ei ole valmis selleks! Aga lappama see läks ja Nèra varastas ning võttis teise tõkke valelt poolt. Kolmandal katsel otsustasin teha lendstarti kui Keida mulle seda hõikas (aitäh, et nii tegid!) ning ülejäänud rada ilus ja kiire. 




 
Esimesel AG rajal petsin Nèra ära. Enne meid jooksis Seva ning kui ta oli 4l viimasel tõkkel, panin Nèra kaugele istuma ning ise eemaldusin temast. Kui Seva lõpetas ja kohtunik vile andis, olin juba piisavalt kaugel ja andsin loa koeral startida. Ehk siis petmisega stardipüsivus, ei ole ka just hea lahendus. Aga rada tuli kiire ja puhas, mõned meile omased suured kaared ja mitte just kõige tihedamad pöörde sattusid rajale, kuid kiiruseks 5,76m/sec ning I koht 



Teisel AG rajal ei olnud stardipüsivust väga vaja, kuid tegin ikkagi mikroskoopilise püsivuse. See-eest teised tegid minule omast lendstarti.
Kahju, et ma koera A-lt ära suunasin. Sealt see DSQ sisse tuli! Oleks ma kätt tõstnud ning muutnud enda trajektoori kui koer A-l aga ma ei teinud seda! Mhhh kahju! Aga ülejäänud rada taaskord väga ilus ja kiire.



Super tubli koer mul ikka. Oma jooksu videosid vaadates on ikka mu tehnika väga kole! Palju tööd tuleb veel endaga ära teha. Lisaks hakkan oma füüsilisele vormile rohkem rõhku panema. Olen küll väga heas vormis aga võiks ju paremaks saada ning kiiremaks.!

Läbi raskuste tähtede poole, eks!


Hea stardipüsivus nii minul kui koeral :)

No comments:

Post a Comment