Thursday, March 21, 2019

Trennijutud



Väga raske periood hakkab selja taha jääma. Võitlus motivatsiooniga, tervisega, heaolu säilitamisega ning enda eksistentsi tõestamisega.
Nõup, ei tule siit mitte kui mingit halisemist, kõik on kontrolli all ning iga tagasilöök on alati mind tugevamaks ja targemaks teinud.

Aga nüüd olen powerit täis edasi treenima ning sihid silme ees. Vahepeal jah hakkas meil Nèraga koostöö nii laiali lagunema, et kuidagi ei teadnud kust otsast seda parandama hakata. Tunne oli, et absoluutselt kõik oli paigast ära ja kõik oli nii vale. Muidugi kui videosid vaatasin siis asi oli ainult minu lohakas juhtimises ja alla andmises. Minu üks suuremaid vigasid on, et kui rajal joostes ei lähe nii nagu ideaalis planeerisin siis laguneb kõik koost. Ma ei hakka olukordasid päästma. Aga eks tasapisi ka selles suunas teen korrektuure.

Aga tunnen ja tean, et kõik liigub paremuse poole ning mõttes ja plaanis on ideed, mis on paremad kui ma arvata oskasin. Kes oleks seda teadnud, et pauguga vastu nina ukse kinni lüües avaneb uks ideaalsesse unistusse. Aga ma ei kiirusta ette, sest see on saladus ja kauges minevikus ideede teostus.

Siia paar lähiaja treeningvideot.





  Läbi raskuste tähtede poole!

No comments:

Post a Comment