Sunday, January 9, 2011

08.01. 2011 Taas kooli!

Aasta esimene koolipäev oli täna.
Pühadeperiood oli kooli mõttes pikk, paar nädalat oli puhkepausi. Bertaga olime mõõdukalt usinad, kuulekuse harjutusi sai ikka teha aga loomulikult agility oli täiesti välistatud.

Tundi sai alustatud soojendusega ehk siis kuuletuse kordamisega. Olin ise täna väga uimane seega vusserdasin ise palju. Aga Berta jälgis mind usinasti ja ootas kannatlikult kui ma maiuseid taskust võtsin või pikalt mõtlesin, et mida nüüd teha :)

Aga täna:
* kõik kaheksad, kõrvale tulemised, tagurdamised, ringitamised sai üle tehtud
* "kõrval" käsklus - samm edasi, käsklus "kõrval" , Berta liigub edasi, peatun ja ka koer peatub ja istub jala juures. Berta sai sellega ilusasti hakkama, kuid nüüd peame seda igapäev kodus treenima
* halli ühest otsast minuni jooksmine, kuigi selja taga olid teised koerad, sai Berta hästi hakkama - olen endiselt tema jaoks kõige huvitavam olevus :)
* tunnel oli esialgu võõras käsklus aga Natalja abiga hakkas Berta tunnelisse ilusasti jooksma
* slaalom läks hästi, ainult ma ise olen soperdaja ja uimane, seega Berta vaatas mulle nii mõnelgi korral hetteheitvalt otsa
* uudsena oli läbi rõnga hüppamine aga noh väike maius teeb Berta puhul alati imet ja läbi rõnga hüppamine ei olnud ka probleemiks.

Peale trenni ei suutnud Sopranod müramata olla, seega oma 30min koerad mürasid halli esisel. Aga ilmselt tegime liiga palju lärmi, sest üks onu avas halli ukse, vaatas meid karmilt ja sulges selle prõmmuga. Noh oleks ju võinud tulla öelda aga meie korralikutl tegime sellest omad järeldused, pakkisime koerad autosse ja sõitsime kodu poole.
Hea oli peale pikka pausi Bertaga koolis olla.

Ahjaaa täna panime ka vaibad kodus põrandale tagasi, hea oli see, et Bertat see ei huvitanudki. Paistab, et meie koer on suureks kasvanud :)

No comments:

Post a Comment