Wednesday, July 27, 2011

26.07.2011 Agility trenn ja väiksed kutsad

 Tundub, et öösel olid päkapikud toonud imekoera meile Berta asemele. Eelmise nädala trennis tegi või õigemini jättis tegemata kõik vajaliku siis tänases trennis sündis ime!!!
Juba soojendusel pakatas ta energiast, soojendus käskluste asemel koer hüppas õhus ja tegi ümber oma telje pöördeid.

Agilitys oli näha, et koer nautis seda, mida tegi!
Harjutasime tõkke „out“ käsklust ning peale seda tegime keerulisi tõkke manööverdusi. Mina olin see, kes ei suutnud koera õigesti esialgu suunata aga peale minu koperdiste likvideerimist tegi koer agility rajal super sooritusi.
Slaalomis olid puhtad rajad (muidugi oli meil 3 võrku ees), A-sse kargas lennates ja kiike tegi ülihästi (seda on ta muidugi alati hästi teinud). Kiige puhul saime kiita, et koer läheb lõpuni suure hooga ja kolks ei takista teda absoluutselt.

Aga tõesti kontaktse, aktiivse ja innustunud koeraga on agility`t tõeline nauding teha. Nii vahva oli Bertat vaadata enne igat sooritust, saba käib tohutu kiirusega edasi-tagasi ning pilk on tal selline, et kas nüüd..nüüd.

Hea, et me Natalja valvsa pilgu all oleme. Näiteks ilma temata ei oleks mina märganud, et peame Berta toidusedelit natukene kahandama, sest üliväike rasvakiht hakkab talle naha alla pugema.
Muuseas trennis sain ka vastuse, miks Berta, juurde kutsumise juures natukene alalhoidlik on ja õige pisut natukene nagu väldiks minu käekontakti. Nimelt Natalja märkas, et vahetevahel haaran ma koera natukene hooletult sülle ja seda koer pelgab (meenutades olen ma jah selline rabeldis, et ilmselt mõningatel juhtudel olen liiga esikäppade alt teda rabanud ja sellega võibolla koerale ebamugavustunde tekitanud). Kuna koer mind väga usaldab siis ta ei väldi mind vaid vaikselt kannatab minu rohmakust. Kõigi koerte kaitseinglite nimel luban pühalikult, et enam ma nii ei tee, olen alati väga hoolas koeraga käitudes.


Ahjaa korra trennis Natalja näitas oma koeraga ühte keerulist manööverdust. Ehh see oli tõeline egolaks meile kõigile, meil vajus suu lahti imestusest. Ahhh siis nõnda peab üks tubli koer käituma – ütleme nii, et sõnakuulelikus ja agility sooritus olid perfektsed! Muuseas kui vaadata ideaalset teise koera sooritust oli sellest väga palju abi.

Veel olid meil täna trennis 2 kahekuulist väikest austraalia karjakoera kutsut. ISSAND kui armsad nad on, üks väike sinisilm ja teine tumedate sõstrasilmadega.
Kui kellelgi on huvi imearmsate austraalia karjakoera plikade vastu siis nad ootavad vahvaid omanikke. Kutsikate isa on meie trennikaaslane ja teda vaadates on tegemist ülivahva ning ilusa koeraga.
Austraalia karjakoer

No comments:

Post a Comment