Thursday, March 22, 2012

Üks parim treening


Üks parimaid treeninguid eales. Minuga töötas kaasa koer, kes oli motiveeritud, kiire ja osav. Keskmiselt keerulise raja läbisime vups ja vups. Tõkked, tunnelid, A-d, kiiged, slaalomid, veatu läbimine. Mis siin veatust rääkida, pigem kiire läbimine. Tõeline nauding.
Aeg-ajalt võis nuriseda kontaktpindade soorituse pärast aga peale treeneri sekkumist korrigeerisin ka selle asja ära

Ise õhtul analüüsisin, et millest oli tingitud koera hea konditsioon.
Rada õppides keskendusin igale oma liigutusele, kuidas jalgade töö, mida ütlen ja millal ütlen. Rajal liikudes oli koer kogu-aeg minu vaateväljal ja kontolli all. Rada läbides kiitsin teda sooritusi tehes ja üritasin käsklusi ennetavalt öelda  (varem olen vahetult enne sooritust käsklusi jaganud). Seekord oli ka enda vorm hea, seega oli minu kiirus koerale motiveerivaks ning tundsin, et iga tegevus on minu kontrolli all. Enesekindlus oli mul endal hea, mis ilmselt ka koerale edasi kandus.
Taaskord muidugi täheldasin, et trenni viimane veerand hakkas koer ära "vajuma", seega kiirus langes ja enne tõket tekkis vahel ka koeral mõttepaus.

Üks tegur hea trenni õnnestumiseks võis olla ka koera nälg, sest hommikul ma süüa talle ei andnud. Ei, minu eesmärk ei ole koera näljutada, vaid põhjuseks minu sügav solvumine.
Nimelt hommikul metsas olles võttis minu kallis koer lõhna ülesse ja leidis puu alla jäetud kohupiima tordi ülesse. Ma võisin ju seal karjuda ja keelata aga sellel hetkel oli koer kurt! Nii ta siis sõigi, minu eest ära joostes suure tüki torti ära, ise jube õnnelik olles. See teguviis solvas mind nii, et jätsin ära hommikusöögi ja ignoreerisin koera terve hommik.
Olgu, minu koer koeraks aga kes põrguvärk jätab oma toidujäätmed avalikku parki!? Kas inimesed tõesti arvavad, et linnud/oravad söövad magusainete ja säilitusainetega nisutooteid ning kiidavad toidutooja head maitset! See ju lasteaiast teada, et lindudele/oravatele ei tohi nisutooteid anda, nende magu lõhkeb selle tagajärjel. Kurb kui head tehes tehakse kurja.

No comments:

Post a Comment