Saturday, April 7, 2012

Käisime väikest Sofit vaatamas

Sirgumas on Berta uus sõber. Käisime armsal väiksel Sofil külas :)

Piimaletis
Tudu hetk

Eeee, miks sa mind nii palju pildistad?
Piiiiiiiiimaaaaa!!!
Tere, mina olen Sofi
Taevas kokku määratud sõprus!
Tulevase perenaise süli  oli rahustav

Liinale soovin palju ägedaid ja lõbusaid hetki koos kõige kallima väikese-suure russelli plika Sofiga.

Samal ajal kui meie olime Sofil külas oli Berta minu vanemate juures. Tagasitulles avanes selline vaade!!


Kui küsisin, et mis mõttes??!! Sain vastuse, et vaata, me kõik istusime kohvilauas ja Berta seal all ei näe meid. Ta ka siis nagu seltskonnas.  Ohhh oleks see siis sellega piirdunud :)

Ema tehtud tort, tõeliselt hea!
Miks ma need pildid kohe sain klõpsatud, nimelt oli fotoaparaat mul käes, et vanematele Sofist pilte näidata. Vaatepilt oli nii shokeeriv, et keelamise asemel pidin selle jäädvustama.

Muuseas olenemata tordi lähedusest ja tordi tõelisest heast maitsest ei julgenud Berta isegi tordi poole väga küünitada. Vot kus tubli koer!


ps. tulemusi Berta urueksamist ei ole, sest kuna ma ise pidin 7.aprillil koolis olema siis otsustasin, et Berta esimest eksamisooritust tahaksin ikka ise pealt vaadata :) Seega uruvallutamine tuleb millalgi kevade keskel/lõpus.

No comments:

Post a Comment