Sunday, December 30, 2012

Soprano pliksid + team Jackie agility paaride võistlusel


Soprano tibide ühine jalutuskäik. Nii hea oli kõiki taaskord näha :)
Meie :) (aitäh Annele pildi eest)
 
29.12.2012. toimus paaride aastalõpu agility võistlus TAKO hallis, kohtunik Svetlana Zolotnikova.
Osalemas oli 46 võistluspaari ja meie paarisrakend Lumi-Kristi & Lexi-Külliki saavutasime 4nda  koha! Super!

Meie oleme seal paremas nurgas :) (foto eest aitäh Jelenale)

Mina, tuisupea arvasin, et tegemist sellise mõnusa sõprusseltskonna naljavõistlusega kui võistluseelsel õhtul sattusin lugema TAKO lehelt juhendit. Appi! Tegemist ju tõsise asjaga ja mina ei ole ennast üldse ette valmistanud! Ja osalemas 46 võistluspaari ehk siis 92 koera-inimest. Ja sellises olukorras Kristi usaldas mind Lexiga jooksma, mis tal mõttes oli!!!

Rada õppides oli sisetunne hea ja ma suutsin isegi Lexi arvatavat jooksutrajektoori ette kujutada, varem ei ole see mul õnnestunud. Start ja esimene jooks ning minu üllatuseks liikusin ise ja Lexi täpselt nii nagu ma plaaninud olingi. Puhas rada!  Aga mida siin imestada kui minu paariline oli ikkagi MM-l osalenud.
Teine rada ja sama lugu, õppides suutsin meie mõlemi jooksutrajektoore ette kujutada ning rajal käitusime nii nagu plaanis oli. Taaskord puhas rada ning pean tunnistama, et kui Berta ei soovi minuga agiliy trennides käia siis võtan enda seltsiliseks Lexi :D

(aitäh Kristile foto eest)

Mõlemad, nii Lumi-Kristi kui Lexi-mina tegime puhtad rajad ja 4s koht on igati vääriline, et uhkust tunda!
Suuuur aitäh Kristi, et meid enda tiimi kutsusid! Ning suur aitäh Tiinale, meie stardiabile :)

Tänase päeva ülesanne: võidukarikale riiuli valmistamine :D


No comments:

Post a Comment