Wednesday, January 13, 2016

Krõbe TAKO võistlus


Koht: TAKO  
Aeg: 10.1.2016
Kohtunik: Svetlana Zolotnikova
Temperatuur: -22...-24 C⁰

I rada AG  
Paar vimkat oli rajas sees kuid ei midagi hullu. Läksin rajale niimoodi, et ainus, millele keskendusin oli see, et koera lihased oleksid soojas ning enne oma jooksu ta kohapeal ei seisaks. Mismoodi rada läheb, mis on minu jooksutrajektoor, kes on enne meid jne. see oli nii teisejärguline. Ega ma suuresti millelegi ei keskendunud, seda oli näha ka kiigele saatmisest, kus ma totaalselt blokkisin Berta mineku kiigele ja paaril korral jäin Berta jooksuliinile ette. Kahju oli sellest, et ma ise arvasin, et koer tegi poomi kontakti hästi, alles peale tulemuse nägemist märkasin, et ikkagi oli ülehüpe.
Kiirus 4,04 ja 9s koht. AG rajal saada kiiruseks 4m/sec, kus lisaks olid mitmed minu kohmerdamised, mis pärssisid koera kiirust siis on tulemus päris hea. 

 

II rada AG
Taaskord kergemapoolsem paari vimpakaga rada. Seekord lubasin endale, et esimese raja ülehüppe lubamine ei kordu. No ja kontrollisin poomi otsa nii usinasti, et panin koerale käe ette, mis sundis koera kontaktpinnast suure kaarega üle hüppama. Ohh mind küll, kahju kohe koerast! Võtsin sellest kohast dsq, ülejäänud rada väga ilus.
Mind ennast pani imestama, et ma suutsin sülepööret teha ning koera õigetesse tunneliaukudesse suunata, kuigi lõkse mitmes tunneli kohas esines. 

 

III rada HY  
Dsq tuli raja kõige lihtsamast kohast! Kõik tunneli valeaugu blokeeringud tegin ära, ärakutsumised jne. kõik olid ilusad. Koera kiirus oli super ja siis ma jäin mõttesse, et kas enne slaalomit teha shveitsikas või 360kraadi pööre – minu sekundiline mõttepaus ja koer otsustas otse ees olevale tõkkele hoopis minna. Deem, miks ma ei tee nii, et kui rada õppides planeerin 360kraadise ärakutsumisega manöövri teha siis miks rada joostes pean selles otsuses kahtlema hakkama?  
Loomulikult enne dsq-d ja peale dsq-d oli rada kaunis ning koera kiirus perfektne. Finishisse jõudes heitsin pilgu stoprile ning selle arvestuse järgi oleks Berta kiiruseks tulnud ca 5..4,8m/sec ehk ta oleks kolmandaks tulnud aga kõik oleksid on nii tühised sõnad, et sellel mõttel ei tasu isegi rohkem pidama jääda.

Võistlushooaeg sai krõbedalt külmaga alustatud, kuid rõõm oli tõdeda, et Berta kiirus on hea ning ikka ja endiselt jätkame rutiini kontaktide rindel. Muutus on selles, et nüüd ta A kontakti teeb, kuid poomi omad on endiselt koledad.

No comments:

Post a Comment