Wednesday, January 20, 2016

Pusztas Legacy Altariël hüüdnimega Nèra sai 8e kuuseks

8e kuune
 Juba täitsa asjalik tegelane on Nèrast kujunenud. Lisaks koera kasvamisele on kasvanud ka minu teadmised agilityst ning sellest kuidas sirgub üks agility jõnglane. Bertaga alustasime agility-maailma tundmaõppimist nullist ning siis oli peaeesmärk keskendumine endale ning alles seejuures märkasin koera. Kui tollal arvasin, et heaks agilityks läheb vaja head koera, seejärel head koerajuhti ning palju treeninguid siis tänaseks on minu agility-maailm tugevasti raputada saanud (heas mõttes ikka). Täna tean, et tegelikkuses tähendab agility palju enamat kui treeninguid, head koerajuhti ja suure "drive-ga" koera, see spordiala hõlmab endas oiii kui palju muid elemente veel lisaks. Näiteks koera füüsis, mentaalne valmisolek, lihaskonna arendamine, õige toitumine, trenni eelne soojendus-trenni järgne lõdvestus, treening sooja ilmaga-treening külma ilmaga, koera taastumine, koera-minu puhkus, koera tervis, koera tervisekontroll jne.jne.

Nèra tulek minu ellu on saanud mitmetahuliseks teemärgiks, ta on koer, kes on pannud mind süvendatumalt mõtlema agility olemusele ning sellele, mida see spordiala endas hõlmab. Kõik vead, mis olen temaga teinud, olen võtnud kui õppetundi, mis aitavad mul enda teadmisi veelgi täiendada ning juurde uurida.

Statistikat ka:
Berta: 7,1kg ja ideaalses turjakõrguses
Nèra: 8,5kg ja 40cm turjakõrgust
Mina: endiselt ideaalkaalus ja ideaalses turjakõrguses

sõpsid jalutama minemas
kalpsav mudilane
mis pildistad!

No comments:

Post a Comment