Friday, April 29, 2016

Mudilase RC saavutused

Noniii alates eelmise nädal lõpust kimab mudilane 80cm kõrgusel plangul.
Kui päris aus olla siis esimene trenn möödus 100% õnnestumisega, järgmisel päeval olid ka mõned väga napikad jooksud.
80cm kõrguse jooksudest on ca 90% väga kaunid, kuid ma pean kaaluma plangu peatset tõstmist. Mida kõrgemale plank panna, seda suurem ümberehituse töö käib. Mul vist varsti on kogu ahjuminev küttematerjal plangu ehituseks rakendatud :)

Üks huvitav tähelepanek, kui Nèral juhtub plangul ülejooks ning ma automaatselt ütlen ai-ai-ai siis läheb ta ise plangu otsa tagasi ja jääb plangujooksu stardiasendisse (minu juurde ta ei tule ja tirimismängu ega maiust ei nõua) ning sellele järgnev jooks on ideaalse kontaktiga.
Kui on õnnestunud jooks siis ma klikin ning hüüan "hästi, super Nèra!", mille tulemusena ta jookseb minu juurde ning me hakkame tirimismängu tegema.


Üks väike osa soojendusharjutustest üle-eelmisest nädalast.

 

No comments:

Post a Comment