Tuesday, April 12, 2016

TAKO-s võistlemas

Koht: TAKO
Aeg: 9.4.2016
Kohtunik: Monika Põld


1 rada AG
Koera kiirus suhteliselt rahuldav, enda juhtimisega rahul, rada kergemapoolne. A-l tegi koer väga ilusa kontakti, kuid eel-eelviimasena olnud poomil oli väga uhke kaarega ülehüpe. Egas midagi koer poomile tagasi ning kontakti korrektuur.
Tulemuseks dsq.
Päris pikka aega olen täheldanud, et peale võistlusraja läbimist on Berta eriliselt energiline ning jubeda motivatsiooni laksu all. Nii ka seekord, nüüd peaks leiutama, et kuidas seda meeleolu enne rajale minemist saada.

2 rada AG
Millal ma küll õpin! See on ammu teada tõde, et Bertaga ei saa teha ärakutsumisega sülepöördeid! Raja alguses poomi kontakt oli kaunis, kuid peale poomi oli ärakutsumisega takistus, mille puterdamisel ma teda out-i saatsin. Ja raja lõpus oli A, millel jälle selline napikas ülehüpe, mida pidin taaskord korrigeerima.
Tulemuseks dsq

3 rada HY
Rajal 2 mõnusat tunnelilõksu, kuid juhtisin koera lõksudest eemale ning ka ülejäänud rada oli väga ilus. Puhas rada ning kiiruseks 4,12m/sec (võitja kiirus 5,04m/sec)
Päris hirmutav kiiruse vahe. Sellisel rajal suudaksin ma Berta kiiruseks parimatel päevadel ajada 4,6…4,8m/sec kuid 5m/sec kiiruse kättesaamisesse ma väga ei panustaks. Aga see-eest oleme me lihtsalt väga tublid ja püüdliku :)
Enda juhtimisega väga rahul.


Peaksin tegema korrektuurid enda suhtumisse võistlustel. AG radadel olen keskendunud ainult sellele, et koer teeks ilusad kontaktid. Enne starti minekut olen juba kindel, et teeme kontakti korduse ja võtan dsq, kuid sellise suhtumisega starti minna ei ole just väga õige. Hea on see, et raja esimesel kontakt-takistusel teeb ta ilusa etteaste aga järgmisel kontaktpinnal kipuvad lend-kontaktid tulema.



Eks paistab kuidas mõjub kodune õpe. Turgatas pähe, et kui ma igaõhtu Nèra jooksukontakte teen siis miks ma Berta unarusse jätan. Seega hakkasin plangul ka Berta 2on2off lihvima, eks paista, kas mõjub see positiivselt meie võistlussooritusse või mitte.
Läbi raskuste tähtede poole või õigem oleks öelda, et läbi tuhandete korduste kontaktide alale.

No comments:

Post a Comment