Wednesday, April 13, 2016

RC ja russell vs mudi

Selle nädala RC harjutamisel paigutasin hüppetakistuse (oehhh vist ei ole lootust, et sellel aastal mul muru hoovis kasvama hakkab) peale planku (videos on hüpe 20cm kõrge,muidu treenin kõrgusega 10cm) . Mõtlesin, et katsetan, kas koera kiirus või käitumine saab häiritud kui peale planku on veel mingi imelik asi. 
Kui esimesed jooksud olid natukene ettevaatlikumad siis peale kolmandat katset ei olnud plangu jooksmises mingit muutust, kiirus oli ilus ning käsklus "edasi, hüppa" toimis. Ainukene asi, mis ei toiminud oli minu viskeoskus!
Nimelt mina olin see, kes väga osavalt hüppetakistust sihtis ning selle pikali ajas. Üldse peaksin panustama oma palliviskamise oskustesse - meie RC ajaloo vältel olen palliga endale pähe lajatanud, koera sihtinud, lendavaid linde sihtinud, naabreid sihtinud, käinud alandlikult korduvalt naabriaiast oma palli taga nõutamas, kraavides sumbanud, et palli leida, aia taga teel jalutavat vanainimest palliga tabanud jne. jne.


Pühapäeval otsustasin Nèrale õpetada käskluse "edasi, hüppa" selgeks. Paigutasin maha 4 takistust ning alustasin treeninguga. Kolmanda korraga sai koer pihta ning "edasi, hüppa" sai selgeks (või noh selgeks saamine on veel kaugel aga tegime suure sammu edasi selles suunas).
Eks kui mudilane vanemaks saab hakkan seda harjutust kord nädalas treenima, hetkel oli see ühekordne katsetus.
 

No ja siis Berta, kes on juba 5 ja pool aastat vana, kes teab, mis on agility, kes teab, mis tähendab käsklus "edasi, hüppa", kes on päris proff oma tegemistest (vähemalt minu silmis :)), tegi sama harjutust nagu Nèra.
Kavalpea hüppas ainult üle esimese takistuse ja tormas toidukausi poole. Minu kannatus katkes ennem kui Bertale suutsin selgeks teha, mida ma temalt ootan :)

Selle duelli võitis mudilane :)

No comments:

Post a Comment