Monday, May 22, 2017

Lätis medaleid püüdmas

Koht: Skolas iela 10, Upesciems / Pavasara Kauss 2017 
Aeg: 20.5.2017

Kohtunik: Nalle Jansson (SWE)

Tänu Jane entusiasmile otsustasime ootamatult vabanenud laupäev (loe: võistlusvaba) ära sisustada Läti võistlusega. Mõeldud tehtud ning 1e päevane trip plaani võetud. Ristisin selle reisi Nèra sünnipäeva võistlusreisiks, sest täpselt sellel samal päeval ta 2e aastaseks sai! Hippihipp hurrraaa!
Lõpuks ometi oli suvi Eestimaa pinnale jõudnud ja oli jõudnud ka Lätti. Seega välivõistlus +23..25 soojakraadi ja päiksega oli tõeline nauding. Õnneks Nèrale soojus ei mõju kuidagi, seega jooksmine soojas ja autos ootamine olid väga ok (koer oli muidugi avatud akendega autos ning puurile märg rätik peale tõmmatud).

Mis minu ehmatuseks mõjus koerale natukene halvasti olid tuules lendlevad reklaamlipud, ruuporiga teadvustamine ning vahetult enne starti teepealt möödunud sireeniga kiirabi auto. Mõju avalduski ainult stardis, mis kohati oli olematu. Nèra jooksis ja tegi oma tavapärast asja rajal samasuguse entusiasmiga nagu alati.

Meie teine start A2 klassis.
HY 1ne rada
Rada oli ikka paras keerutamine ja nikerdamine, seega ei midagi lihtsat. Õnneks meie tiimile see sobib ideaalselt! See oligi see rada, kus just starti minnes möödus huilgav kiirabiauto ja Nèra oli sellest häiritud. Tuli välja, et hoopis mind viis see endast rohkem välja! Kohe kui koer esimest tõket võttis oli kogu ärevus läinud ja Nèra tegi oma kiiret jooksu, mina olin see, kes lohises järgi ja absoluutselt kõikjale ette jäin! Ma vist lausa tajusin koera pahameelt kui järjekordse takistuse ees ma tal ees koperdasin ja ei lubanud tal täie kiirusega joosta. Tulemuseks puhas rada ja minu kohmerdamine läks meile ilmselt maksma mõne sekundi.
Raskusastmeks võib öelda julge A3. 
Kiirus 4,80m/sec. 

AG 1ne rada
Taaskord väga nipikate kombinatsioonidega rada, kus suurel kiirusel tõkkele, sülepöördega raske nurga all slaalomisse ja sealt 90kraadiga kiigele (Hiljem sain hiljem teada, et see on Z kombinatsioon). Minu üllatus oli suur kui koer poomi kontaktpinnalt üle hüppas (!!!) ometigi oli see meie tugevaim kombinatsioon, kus otse poomilt sirgjoones tõke-tunnel. Ise arvan, et kiirus läks ülisuureks ning ta jättis viimase sammu poomil tegemata.
Kokkuvõttes võib öelda, et üliilus sooritus ning Nèra on ikka supertubli.
Kiirus 5,52m/sec
2e raja kokkuvõttes I koht

AG 2ne rada
Mind jubedalt heidutas algus. See nõudis piisavalt pikka püsivust koeralt ning eelmised rajad näitasid, et täna ei ole püsivuse päev. Ma ei tea miks ma ei kontrollinud, kas ta jääb seisma või mitte ja ma ei tea, miks ma ei reageerinud, kas ta tuleb või mitte. Ühesõnaga ükshetk oli ta esimese tõkke ületanud ja vaatas ootusärevalt mulle otsa! Panin ta starti tagasi ning alustasime rada uuesti. Ilus sooritus koeralt ning perfektne poom! Pulk kukkus põhjusel, et tegin liiga järsult valssi kui koer täiskiirusel pöördega hüpet sooritas. Õppetund mulle, et valssi ei tehta nii, et see segaks koera hüppel ning kui võimalik siis jätan valssitamata. Selles kohas oleks sülepööre ka hästi töötanud.
Tulemuseks DSQ aga ülikaunis rada! Olin selle sooritusega väga rahul!



Kui mõtlen nende 3 raja peale ja vaadates videot siis on mul ülitubli koer! Ta justkui ise teab kuhu järgmiseks minema peab ning annab endast maksimumi. Jep, temas on veel kiirust ja draivi sees, kuid küll ma ka selle talt välja pigistan. Eriti meeldisid mulle seekord sülepöördega slaalomisse sisenemine ning viimase AG jooksu alguse out manööver.
Võistlustingimustes stardipüsivusega peame kõvasti veel vaeva nägema. Aga küll ka selle korda teeme!

Väga lõbus oli meie Läti reis. Jane on väga vahva reisikaaslane, igakell uuesti! :)

Sünnipäeva poseerimine ka ikka:

Olen nii rahul endaga!

Nèra ilusam külg ja loomulikult tahtis ka Berta pildile tulla .)

Sünnipäevakaalud:
Külliki teadmata kuid loodetavasti ikka normis
Nèra teadmata kuid loodetavasti mitte alakaaluline
Berta 7kg (isegi ei tea, miks just tema sai üle kaalutud!!!), seega +100g tippvormist väljas

No comments:

Post a Comment