Wednesday, May 17, 2017

Viljandi ViLe-s karikaid ja suve püüdmas

Koht: ViLe klubi välivõistlus

Aeg: 13. – 14.5 2017
Kohtunik: Rolli Schiltz 


Esimese hooga panin nii Nèra kui Berta kõikidele radadele kirja. Noh kui ikka Viljandisse minek siis tuleb ju kõik rajad joosta. Kuna nii minu kui koerte vorm on hea seega ei heidutanud meid joosta 2l päeval 11rada ja lisaks ka mõned mitteametlikud jooksud. Enne regamist mõtlesin, et huvi pärast lööks ka summa kokku ja siis ma kukkusin istukile! Nojah 2e koera maksimumradade jooksud tähendavad ka topeltsummat! 

Nèraga soovin hetkel palju starte teha, sest tunnen, et peale igat starti meie koostöö sulandub paremini ühtseks ning lisaks liigitan tema jooksud treeningute alla. Bertaga jooksmiste eesmärk on nautida ning joosta radasid, kus puudub igasugune pinge. Seega otsustasin Nèraga jätta alles kõik ametlikud 5 jooksu ning Bertaga joosta kokku 4 rada.


Berta etteaste.
Pean end ikka käsile võtma ning lõpetama ära selle „ahh mul on suva“ suhtumise ning Bertaga võistlustel esinema ikka sellise tundega, et me võistleme. 

Seega kõik rajad olid meil sellised ülekäte tehtud ning isegi siis kui märkasin koera dsq suunas liikumas, ei teinud ma selle vältimiseks mitte midagi. Ehk teisisõnu on mul hetkel väikse valge printsessiga motivatsiooni kriis võistelda. 4st rajast saime ühe tulemuse kirja ning see oli AG rajal ning kiiruseks 4,27 ja 0 vigasid. Tundub, et Nèraga jooksmine on mind väga ära rikkunud, sest Bertaga 4,27m/sec rada joostes oli tunne, et ma longin.
Aga Berta oli tubli ikka!



Otsustasin teha Bertaga ca kuulise võistluspausi ning järgmine etteaste on meistrikatel Käärikul.

Üks loomariigi haruldusi - Tunneli Jänes / foto: Martti Vaidla

Nèra etteaste.
Ohohohooo esimese päeva Rolli Schiltzi rajad olid väääga keerukad ning trikikad. Poomis tagasipöörded, suure kiirusega front crossid, sülepöörded slaalomisse, 90kraadise nurga all tunnelist tagasipööre ja slaalomisse jnejne. Õnneks ükski neist ei ole meie tiimile raske kuid suurel kiirusel minu kiirreageerimine jättis soovida.
Mulle meedlib, et A2 radadel tehakse keerulisi kombinatsioone, see on heaks baasiks võistlekatele kui A3 maabuvad.

5st rajast oli 4 dsq tulemust ja 1 rada väga kaunis ja puhas. Nii A1s kui A2s ongi meil rajad sellised, et kas täiesti puhtad ja ilusad või dsq aga väga ilus dsq (üks väike viga ja ülejäänud puhas sooritus.)

Eraldi tahaks kirjutada Nèra viimasest AG rajast. Jooksime seda taaskord väga ilusasti. Lõpu manöövri järgselt jäi täpselt koera trajektoori ette A takistus. Käega ja jalgadega suunasin ta A peale kuid kogemata ütlesin käskluse „poom“. No ja käsklust kuuldes tegi Nèra trajektoori muutuse ning tormas poomi peale, tehes seal perfektse kontakti. Olin sellest manöövrist totaalselt üllatunud, olin siiani seisukohal, et verbaalsest juhtimisest on suurema motivaatoriga minu kehakeel. Vot mis välja tuli!


Viinamarjad on hapud ;) / foto: Kristiina Soon


Välivõistlus on ikka välivõistlus! Palju ruumi, päike, rõõmsad inimesed, agility ning suvehõng. Parim kooslus ever!

Väike lõbus pildiseeria Leenalt!

Justkui teeks sporti

Nèra valmistub parempöördeks

Ilus näide kuidas noort koera kontaktilt "maha" tõmmata

Tandem

Nèra tagumised käpad kiige otsal ei meeldi mulle. Valus!

No comments:

Post a Comment