Thursday, January 11, 2018

Pärnu võistlus ja treeningjutud

Pärnu karikaetapist oli ilus video olemas ning mulle need jooksud meeldisid. Kuid mingil seletamatul põhjusel kustutasin videod ära telefonist, arvutist musta versiooni ja kokku monteeritud video. Kahju aga eks tuleb siis ilusad võistlusjooksud asemele joosta :)
Pärnus olid kiirused 5,12m/sec ja 5,06m/sec ja need ajad saavutasin siis kui olin mitmes kohas koeral ees ja Nèra tegi suuri kaari.
Võistlustel selgus, et slaalomisse saatmine teatud nurga all ei ole koeral selge, järgmistel päevadel sai kodus seda lihvitud ja peale paari katset asi selge. 

Nagu ka viimasest treenignvideost näha siis kontaktidega, peale mida on pöörded on lood nadid. Või noh, mis nadid ma alustasin kontaktide ümberõpet, seega olen lammutanud kogu kontakti teadmise koeral lahti ning klõpsime selle nüüd uuesti kokku.
Ega need kontaktid halvad ei olnud aga ma tahan, et oleksid madalad kontaktid, sest avastasin, et kõrged kontaktid pööretel hakkasid alt vedama. Ümberõpe sujub ideaalselt.

Viimases trennis tegin A Virtanen`i viimase võistluse rada. Päris keerulised nurgad olid ning vahemaad päääris pikad (või oli asi selles, et ei saanud päris 1:1le rada üles pandud). Esimene katse oli veaga, kuid kõik ülejäänud olid puhtad v.a. siis poomi kontakt, mis igal sooritusel oli kriminaalne.


Läbi raskuste tähtede poole :)

No comments:

Post a Comment