Monday, January 22, 2018

Seekord niimoodi

Koht: TAKO hall
Aeg: 20.1.2018
Kohtunik: Svetlana Zolotnikova


1 AG rada
Kurjam kui kahju oli, et Nèra lippas tunneli valesse auku. Üldjuhul ta reageerib väga erksalt minu sülepöördega käsklustele ja sellised võtted on tema lemmikud. Jah mu kehakeel oli nadi kuid üldjuhul ta oskab seda nadi keelt lugeda ning õigesse kohta minna. Muidu mulle rada meeldis ja täitsa rahule sai jääda

2 AG rada
Kui aus olla siis olin pigem kindel, et ma ei saa teda poomi järsule pöördele. Kiigelt tunnelisse minekut ma väga ei kartnud, kuid videost vaadata nägin oma viga, sest seisin liiga kaugel

3 HY rada
Vot see oli 100% minu viga. Ise ei suutnud rahulikuks jääda ja stardist kaugemale minna. Nèra püsis ideaalselt stardis ja mina tolvan kutsusin ta varem ära. Ehk siis 100% minu soperdis. Muidu oli rada väga ilus.

Ehk siis meie viimase aja trend ongi selline nagu see võistlus. Muidu on rada väga ilus aga sees on mingid tobedad lohakuse vead. Ehk nagu Vastse-Kuusteski, muidu rada ilus aga sees üks dsq toov viga.





Tagasi treeninghalli ja läbi raskuste tähtede poole!

No comments:

Post a Comment