Tuesday, February 6, 2018

Jälle kaugel Lõuna-eestis võistlemas :)

Koht: Vastse-Kuuste
Aeg: 27.1.2018
Kohtunik: Inga Järv

Taaskord sõit Vastse-Kuustesse. Õnneks teeolud olid väga head ning tänu heale seltskonnale kulges sõit kiiresti.
Esimesel hüpperajal läks jooks nii metsa kui metsa minna sai. Ma ise olin kõik selgelt läbi planeerinud kuid mulle tundus, et Nèral oli pea laiali ja ta tegi lollusi. Meel oli nii mõru, et kustutasin video ära, ilma, et oleks vaadanud, seega ei tea, kas viga oli minus või oli Nèra vallatus tujus.

AG 2 rada
Nèra varastas stardis ja kuigi ma üritasin kiirendust ülesse võtta, jäin ikkagi hiljaks 5nda tõkke saatmisega ja seega ta hüppas selle tõkke edasi-tagasi. Edasi-tagasi hüppamine oli mulle üllatus, sest ma ei ole temaga kunagi teinud ühe tõkke soojendusi. Ülejäänud rada väga ilus ja vigadeta, kuigi kiige soorituse üle ma uhke ei olnud

AG 3 rada
Minu jaoks väga raske rada, kuid saime selle ilusasti hakkama. Olid mõned liiga suured kaared aga ei midagi hullu. Kahju oli kiige ülehüppest, kuigi ilmselt aasta tagasi ei oleks see veaks märgitud aga mingil põhjusel on kõik kohtunikud Petr Pupiku eeskujul hakanud kiige erirangelt hindama ja seega 5 sealt tuli.
Mulle endale tundus see tavaline Nèra jooks aga aega vaadates oli kiirus väga vahva. Kiirus 5,67m/sec ning kohaks saime 4nda

AG 4 rada
Algus oli kohe selline kahtlane ning kuna Nèra otsustas, et stardis ei püsi ta üldse siis saimegi kohe neljandas tõkkes dsq. Egas midagi panin ta starti tagasi, püsivus oli hea ja nii me ilusa raja edasi tegimegi!


Rõõmus olin meie kontaktide üle. Need olid tõesti ilusad ja minu jaoks väga ok.
Puudu jäi kogemusest ja minu võitlusvaimust. Mingil põhjusel on nii, et kui koer teeb mingi valetrajektooriga hüppe siis ma ei asu seda päästma, vaid lasen tal dsq teha.

Aga eks mida aeg edasi seda kindlamaks meie jooksud lähevad. Kui nüüd saaks ilusa stardipüsivuse korda ja kindla kiige võistlusolukorras, võiks me täitsa tublid olla.


No comments:

Post a Comment