Friday, February 9, 2018

Uus tiitel, ikka koerale, mitte minule :)

Koht: Racinel Arena, Vantaa
Aeg: 4.2.2018 
Kohtunik: Esa Muotka, Anne Savioja 


Reisi alguses sain rõõmu tunda, et ka teised inimesed on inimlikud ning teevad samu lollusi nagu mina. Ehk äärepealt oleksime ühe 4-jalgse sportlase Tallinne pargitud autosse unustanud, .Õnneks laevale jõudsime täiskoosseisus, nii koerad kui inimesed. 
Vantaa hall on väga super! Soe, avar, valgust palju ning kohvik. No mida veel tahta kui -12kraadise külmaga soojas hallis joosta ning vahepeal kohvi ning kooki süüa. 

1 AG rada / Esa Muotka 
Jube keeruline rada. Mitte just selline ilmvõimatu aga rada, mis nõuab kogenud koera iseseisvat takistuse sooritust ning koerajuhi kiireid jalgu. Õnneks sellel rajal olid need meil mõlemal Nèraga olemas. Mina lippasin elu eest ja Nèra tegi oma tööd, mida ta Soome tegema läks. Kui nuriseda siis stardipüsivuse sõu-sõu sooritust ning ca 1sec ajakaotust teise tunnelisse sisenemisel. No kiik oli ka selline mitte trahvitav aga oleks võinud parem olla. 
Tulemuseks puhas rada, kiirus 5,30sec/m ning üllatuslikult kukkus sülle ka FIN AG CH tiitel (see oli tõesti üllatus, sest ma väga ikka ei tea seda valdkonda veel hästi) 

foto: Kristina / Superstaar Nèra poodiumil

2 AG rada / Esa Muotka 
Päriselt ka, ma ei saa aru, mida ma selle alguse teise ja kolmanda tõkke juures mõtlesin??!! Miks ma nii tegin, ei tea! Ehk siis üliimelik teise tõkke juhtimine tõi kaasa dsq. Alustasin otsast peale ning tulemuseks tegin väga ilusa puhta raja. Mulle endale see rada meeldis kõige rohkem, nautisin selle jooksu ja seda, mida Nèra rajal tegi. 


3 HY rada / Anne Savioja 
Vot sellel rajal tuli esile kõige paremini minu vähesed teadmised agilitys. Dsq toonud koha lõksu ma ei suutnud näha, tagantjärgi mõeldes siis oli jah see mitte vajaliku tõkke võtmine tingitud koera trajektoorist ning selle vältimiseks oleks piisanud koerale öelda minu lähedusse hoidva käskluse ja asi korras. aga ei, kogu tegevus oli seatud eesmärgile, et võimalikult kiiresti edasi jõuda. 


Kokkuvõttes väga hea organiseerimisega võistlus, Esa Muotka rajad meeldisid väga ning seltskond oli super! 
Soomes soojustatud hallides võistelda on tõeline lux kui õues on lumi ja -12 kraadi külma.

Läbi raskuste tähtede poole :)

No comments:

Post a Comment