Wednesday, July 3, 2019

Vantaas Toshiyuki Oba radasid jooksmas

Juba märtsis avastasin, et 2019 MM üks kohtunikke Toshiyuki Oba on Soomes juuni lõpus. Panin kuupäeva kirja ja võtsin vastu otsuse, et sinna võistlusele ma pean minema!

Plaani võetud ja plaan täide viidud! Mind tõesti ei huvita avalikud arutelud, et kes kus mingeid punkte käib kogumas, tunnistan, et mina käin Soomes võistlemas ainult (1) kohtunike ja (2) talvisel ajal mugavate sisehallide pärast. No ja lisaks mitte ükski Eesti võistlus ei suudaks pakkuda võistlust, kus stardis ligi 60 koera ning puhas viperusteta rada võib tähendada ka esikolmikusse mitte jõudmist. Ma tõesti ei tea, kus on need Soome „küla“võistlused, kus konkurentsitus suure osavõtuarvuga jooksudes eestlased punkte käivad kogumas.

Aga nüüd võistluste juurde.
AG radu hindas Toshiyuki Oba ja Hy radasid Vendula Hausnerová. Appikene, millised rajad! HY rajad olid meeletud jooksukad ning AG rajad superdamistega out ja serpentiin trajektoorid.

Kõrva taha võib panna, et MM-l tuleb kindlasti kontaktpinna tagasipöörded (jep, 1.7 asusid jooksukontakte uuesti algusest peale treenima + pöörded on plaani võetud). Jaapanlane armastas Mekalt serpentiine ja out versioone. Minu lendstart on tema radadel võimalik aga sellega ma kaotan kiirust ca 0,5…1sec. Seega harjutama, harjutama, harjutama!

Selle võistlusega kaardistasin ära, et Nèra võistluspinge kajastub selles, et tunnelid tõmbavad teda ning ta ei suuda reageerida minu ära kutsumistele!

Me oleks saanud kirja puhta HY raja ja ilusa AG raja kui ei oleks need maagilised tunnelid meid tõmmanud. Tunnelisse minekud mõlemail rajal olid minu jaoks ülisuureks üllatuseks, sest ma eeldasin, et ta ikkagi suudab minu käsklusele reageerida. 






Esimese raja AG dsq tegin ma isegi suht meelega, mis ma neid vigadega radasid ikka enda arvele korjan. 



Mulle endiselt ei meeldi, et Caligan poomi hüppab Nèra üle. Äkki õnnestub mul enne MM-i veel koduhoovi üks Caligan hankida.

Mis ma siis järelduseks ütlen. Enne MM-i on kohustuslik saada selgeks kontaktpinna tagasipöörded ning laugjad pöörded uuesti korda saada.

Kiik on suure tõenäosusega iseseisev, seega ka kiike peame panustama. 4käpa kontakti ümberõpe käib!

Võtan uuesti käsile „out“ ja „sete“ käskluse parendamise ning sisemine käsklus „vivi“ on muutunud mul uueks käskluseks „nene“ – tundub koerale paremini toimivat.


Läbi raskuste tähtede poole, eks :)

No comments:

Post a Comment