Saturday, February 12, 2011

12.02. 2011 Neiu-nooruk Berta ;)

Mhhh üks uus asi meie elus, alates tänasest trennist peab Berta mõnda aega trenni tegema pükstega. Nimelt Bertast sirgus neiu ;)  ehk koertekeeles algas jooksukas.

Õnneks " ära keeranud" ta ei ole, täiesti meie tavaline Berta, ainult lõhnataju on tal super! Kodus jalutama minnes tunneb ta kassi lõhna kaugelt ja väike urrr ning võimas haukumine algab õues. Põrguvärk need linnakassid on nii julged, selle asemel, et plehku pista, nad hoopis käivad Bertaga paralleelselt ca 2 m kaugusel ja uudistavad teda. Mina nagu segane tõmblen maiusega, et tähelepanu võita. Loomulikult Berta tähelepanu ma saan aga tänu kassidele pean jalutuskäigu esimesed 20m kummargil käima - libedaga ei ole see päris lõbus :)

Andke mulle kass!!!!

Tänane trenni kogemus oli O M A P Ä R A N E! Need stiilsed püksid tõmbasid Berta tähelepanu nii ära, et Natalja soovitas meil ca 10min kõrval platsil joosta - ehhh Berta muutus sellest elavamaks aga minu pulss oli laes. Noh tegelikult Natlaja vist mõtles sellist mängu-jooksu aga mina tegi 100m spurti vist :)

Kui püksid sai jalga pandud siis võis Berta ka 5min jutti paigal seista!

Õnneks kuidagi suutsin koera pükstest mitte mõtlema panna, sest slaalomit, poomi ja tunnelit tegi nagu ikka aga kohe kui ma ei "võimelnud" tähelepanu võitmiseks, hakkas taas see mööda halli põrandat libisemise jant.:) Igatahes nalja kui palju.
Ime oli see, et püksid ei suutnud Bertat häirida kiige õppimist. See meeldis talle nii palju, et kui tõkkeid tegime siis mngil hetkel tegi ta jänesehaagi ja läks iseseisvalt kiigele. Uhh ma ise ehmatasin aga Berta kui vana PRO tegi kiige algusest lõpuni perfektset ja kordagi kiige kõikumine või see kolks teda ei ehmatanud.

Päris teistsugune trenn, mina olin igaljuhul väääga väsinud. Tunnen südamest kaasa kõigile koeramanikele, kes peavad pingutama, et trennis koera tähelepanu endale saada! Täna ise seda läbi tehes mõistsin kui suur boonus see on, et Bertaga on meil seni igas trennis väga hea kontakt olnud ja tema tähelepanu on ülikerge olnud võita.


HELINA
Bon voyage ja vahvat seiklust kallis Helina! Näeme aasta pärast, eks!
Kui taaskord kodumaa pinnale astud siis special Sinu auks demonstreerib Berta Chuck Norrise "round house kick" trikki ;)

Chuck Norris can watch music ... ihiihhiiii

No comments:

Post a Comment