Sunday, May 13, 2012

Mööduva nädala trenniuudised


Möödunud nädala trenniuudised  on head tõotavad. Esmaspäeval muruväljakul oli meil suhteline vesine olemine aga õnneks poolmudaset sooritusest hoolimata sai hüppe-tunneli-slaalomi rada ilusasti sooritatud. Vahepeal tulid meie juurde aedikusse Natalja Bolti kutsikad siis ununes trennile keskendumine ja algas nunnutamise aeg.
Foto: Lena  / Ükspäev ma siit vabadusse pääsen!
Veel oli heaks segavaks teguriks kõrvalplatsil olevad hundikoerad, kes meist mööda patseerisid ja aeg-ajalt haugatasid. Hea oli tõdeda, et koer oli rajal motiveeritud ja kogu tähelepanuga minule suundunud, sest hundikoeri märkas ta alles siis kui eraldi tegime A-l kontaktpindasid. Eraldi harjutades õnnestusid kontaktpinnad suurepäraselt.
Foto: Lena / Muruplatsi trennis hüppehoos
Sisehalli trenn oli meil võimas! Rada oli keeruline ning valssimisi, tagantkäe lõikamisi ikka üksjagu, Mis mulle endale väga head meelt tegi oli see, et kui ma 20takistusega rajaga tutvusin ja enda peas kõik pöörded paika panin ja kui hiljem Natalja neid kontrollis siis tuli välja, et olin kõik õigesti teinud. Juhhuu!!! Mida ma veel märkasin oli see, et selles trennis ma kordagi ei kahelnud endas ega mõelnudki, et kas koer ikka teeb kõik hüppe sooritused või otsustab hüppe eel seisma jääda.  Berta tegi kõik hüpped ilusasti ilma tõrgeteta, juhhuuu veelkord!  Arvan, et see oli esimene kord kui ma rajal ennast nii enesekindlalt tundsin. Minu head tunnet tõstis ka see kui trenni lõpus Natalja ütles, et täna oli keeruline rada.
Ma ei tea, kas koer oli väga kiire või olin ma ise täna kehvas vormis aga peale igat raja sooritust olin ma ülimalt võhmal ja tunne sees, et olen 100m spurtinud koos Carl Lewis`ga ja teda võitnud!

No comments:

Post a Comment