Thursday, May 17, 2012

Selle nädala trenni saavutused


Esmaspäeval murul treenides oli konditsioon päris hea. Koer oli kontaktne, enda sooritust pärssis libisemine murul aga noh sai ka selle raskuse ületatud. Paistab, et koerale meeldib muruplatsil treenimine.
Hallis treenides oli Natalja meile päris keeruka raja teinud või noh, msi keeruka aga oli üks 90kraadine nurk hüppest slaalomini, millele ma pihta ei saanud. Õnneks 10st 1l katsel tuli välja, seega see oli positiivne.
Viimasel kahel trennil oleme ka kontaktpindadele erilist tähelepanu pööranud ja niimoodi tulevad ka need hästi välja. Vahel kipub rajal kontaktpindadele tähelepanu pööramine ununema aga annan endast parima.
Eile taipasin, et parim õpetamismeetod on kui treener oma koeraga  näitab ette kuidas peab enda keha valitsema. Samas muidugi on see ka väiek motivatsiooni langus kui nöed kedagi nii perfektseid sooritusi tegemaas. Viimane kuu on meil trennid päris hästi kulgenud ja enesehinnang on tõusnud – arvasin, et oleme juba päris tegijad. ....eeeekuni eilseni arvasin nii. Kui nägin Natalja-Bolti sooritust siis sain aru kui kaugel me ikkagi headest sooritustest oleme. Mul jäi suu lahti kui neid koos töötamas nägin, uhhhh pikk tee meil veel minna. Aga mis põhiline, Natalja näitas Boltiga ette kui oluline on koerajuhi kehahoiak ja demonstreeris mulle kuidas mina tõketel vahel käitun, mille tagajärjel koer peatuma jääb. Kõrvalvaadates sain aru, mis vigu teinud olin. Uskumatu nagu ahhaaaa hetk oleks olnud.  Pean lahti saama sellest, et enne tõket pidurdan ja käega vales suunas vehin – tasakaalukus, kehavalitsemine ja külm närv.
Eile oli heaks kontrastiks eelmise kolmapäeva trennile. Kui eelmine nädal olin enesekindel rajal, keskendusin enda juhtimisele ja kehahoiakule siis nüüd olin hajevil ja ei tundnud ennast kindlalt. Ja kohe ka koer käitub vastavalt. Enam-vähem puhtad rajad trennis aga tunne sees ei olnud selline, et ma tean, mida ma teen.

Tahaks veel ja veel ja veel harjutada. Ikka enam olen hakanud mõtlema, et kuidas ehitada Hiiumaa koju agility takistused, mida saaks  igapäevaselt harjutada. Elame-näeme :)

No comments:

Post a Comment