Tuesday, September 4, 2012

Sport sport sport ...


Kaks võimalust, kas koer on peale puhkust väga nobedaks muutunud või on minu jalg töntsik läinud. Igaljuhul on trennis üks väike valge aktivist ja talle järjepidevalt jalgu jääv inimene.
Minu hinnang on, et minu aeglus koera nüüd väga palju ei pidurdanud, pigem valmistas see mulle meelehärmi, et kuhu see minu jooksuvorm niimoodi üleöö kadunud!

Õppides tundus rada ülikeeruline aga seda sooritades ei olnudki tegemist konte murdva ülesandega.
Mul tekkis mõte, et teeks eriala spetsidele ettepaneku – nubluklassis osalejad, kes soovivad väga küündida A3 klassi, antakse võistlustel osalejatele võimalus 3 katset joosta + rada õpime koos koeraga ning parim tulemus läheb arvesse :D  Sellisele geniaalsele mõttele tulin peale trenni :D

Muud ei oskagi öelda, et koera tahe joosta ja minu võimetus koerale järgi joosta olid selle trenni läbivad laused. 

Parim nali on see, et Kristi Yes pidas jalutuskäigul Bertat lambaks, keda karjatama peab :D

No comments:

Post a Comment