Monday, August 17, 2015

Nèra saab targemaks!



 Koolis läheb meil hästi, Nèra on meeletult suure õppimisvõimega. Ta kogub hetkel endasse nii palju informatsiooni kui ma ainult jõuan talle seda anda.  



Teine koolitund ja seekord saime senistele harjutustele juurde uue elemendi. Ümber posti parem/vasakpöörde tegemine.

Tunnis see asi meil väga hästi välja ei tulnud, sest rihm takistas hirmsasti minu ja koera liikumist. Kuid kodus olen seda päris mitmel korral teinud ja ohhh seda entusiasmi, millega Nèra ülesannet sooritab!

Võrreldes Berta ja Nèra õpetamist siis Nèra puhul ongi märksõna kõike suure kire, entusiasmi ja kiirusega teha. Parim näide on see, kui eelmine koolitund treener küsis minu käes, mitu tiiru ümber oma telje koer teeb kui pean maiuse andma siis vastasin, et mitu ringi soovid näha?. No ja asusin trikki tegema ning kümnenda ringi järel ütles treener, et aitab küll, koera sooritus on perfektne. Nèra kiirus on meeletu, mille juurde käib temale omane kiunumine.



Ainus mure koht on see kui Nèra trenniplatsile läheb ja teisi koeri näeb, hakkab ta nende peale haukuma. Suurte koerte suunas haugub aga kutsikakoolis tahab ta kutsikate suunas söösta. Mina tõlgendan seda kui hirmu aga kuidas sellega tegeleda, ma veel ei tea.

Seni olen sellistes olukordades koera tähelepanu mänguasjaga endale tõmmanud  kuid sisetunne ütleb, et ma pean veel midagi tegema.

Positiivne on , et Nèra tähelepanu saan endale kiiresti, tirimisasi taskust välja ja ongi koeraga kontakt saavutatud.

Aga endiselt on tunne, et probleem sellisel kujul ei lahene.
 
Beebi kaisukaruga
Minu südame printsess
Kuumaga on hea kivil magada
Võitlus
Berta ja Nèra on sõbrunenud ning müramised on igapäevane osa. Kaks möllu jäid ka videosse :)

No comments:

Post a Comment