Tuesday, August 4, 2015

Teine nädal koosolemist ehk elu Hiiumaa moodi



Nèra jõudis oma teisel Eestis oldud nädalal juba teist korda Hiiumaale ja teist korda Bertaga trenni kaasa minna – tubli tüdruk!

Õnneks kauplesin Jossu Hiidu kaasa, et ta hoiaks koeri kui mina aias tavapärased toimetused ära teen. Jossu oli väga tubli, ta teadis täpselt, kuidas kutsikaga käituda, ta oli väga suureks abiks!

Minu tubli abiline koerahoidja õhus lendamas

Hiiumaal tegime väga pikki ranna jalutuskäike, käisime rahva seas ning õnnestus koerale ühe lõunasöögi teha Kassaris, kus meid ümbritses 15 inimest. Eks neile imelik tundus, et miks kutsikas ei söö oma kausist, vaid peab ootama kui annan loa ja minu käest krõbinaid klikkeri saatel krõbistab – aga mis mul teistest, minul koera treening ja sotsialiseerimine pooleli. Peale söögiaega, said need 15 inimest Nèrat käperdada.

Minu kauni hosta õit uudistamas
Minu kallid kutsad
Kassaris puuoksa võitlus
Nèra pea jäi juhuslikult pildile ette :)


Nèraga ei ole probleemi lahtiselt jalutada, 100% kordadel ta reageerib oma nimele ja tuleb minu juurde. Hiiumaa kodus ei teinud kutsikas kordagi hädasid tuppa – 100% toapuhas. Eks selle tulemuse tõi ka see, et ma vedasin teda mitmeid kordi õue ja andsin käsu häda teha. Nüüd ongi koeral refleks, et kui õue minek, järelikult tuleb piss teha.


Veel on meil harjumus, et kui koerad tuppa tulevas siis sees nad ukse juures istuvad, kõigepealt saab maiuse Berta ja seejärel Nèra (koera tuppa kutsumine ei ole mingi probleem, tuppa tullakse lennates)

Selgeks on saanud istumine, lamamine, ootamine ja ringide tegemine mõlemale poole.

Väga nutikas koer.


Isegi Berta on kutsika omaks võtnud (ju mõistis, et see tüütu must karvanässakas ei plaani meie kodust ära minna), sest Berta on ise algatanud mänge ja neid tema urinaid on väga minimaalseks jäänud.

Berta magas ja Nèra tatsus korduvalt tast üle. Berta ei ärganud
See kott oli Bertal 4 aastat koduks ja siis tuli Nèra ning hävitas selle nädalaga
Aga see väike mudilane Nèra on ikka põrguline ise, tema vaiksed hetked on öötunnid, kui koer magab.
Alljärgnevalt 4 rahulikku hetke, mida olen tuvastanud selle 2 nädala jooksul :D
Sekundi pärast ründas ta minu varvast
Lemmikasend magamiseks
Rahulolev mudilane
Salakaval mudilane
 Ahjaa tõstsin puhkusel olles oma kinnisvara väärtust ning nüüd on mul 2 personaalset järve ümber krundi. Ikkagi merevaatega kinnistu!

Järv nr. 1
Järv nr. 2
Nojah selline see vaade aknast veel ei ole aga mine tea :) räägitakse kliimasoojenemisest!

No comments:

Post a Comment