Tuesday, June 14, 2016

Palju õnne Soprano tibid - juba 6 aastat!

Poseerida Berta oskab
6 aastat tagasi sündis minu imearmas ja alati rõõmus lillelaps - südamekoer Berta!
Berta seljal südamekuju jäi kohe silma ning südamekoeraks ta ka ristiti. Piisas esimesest silmapilgust ning ma teadsin, et meie teed ristuvad, ma teadsin, et oleme taevas paari pandud meeskond :)

Berta on alati rõõmus päiksekiir, kes toob naeratuse näole ka siis kui tuju on tusane ja meeleolu mõru. Piisab pilgust talle ning päev on taas ilus ja rõõmus. 6 aastat on nii olnud ja järgmised tuhat aastat on samamoodi :)

Palju õnne mu kullakallis südamekoer, õhtul sööme torti!

Palju õnne Soprano tibid, siin ja sealpool vikerkaart! Cellie, oled minu mälestustes!
Palju õnne Soprano tibide emmele, tublid koeralapsed sirgusid Sul!

Jep, see on Hiiumaa ainukene pulk
Hiiumaa rand on Berta lemmikuid
Jep, ikka see sama Hiiumaa ainukene pulk
Poseerimise näide
Üks "kiiks" Bertal esineb. Kui jalutan Luidjal ja korra jään seisma siis Berta hakkab lakkamatult haukuma, justkui tahaks kogu maailmavalu enda seest välja karjuda. Enne seismajäämist ja peale seismajäämist on mul ilusti käituv vaikne koer, kohe kui seisatan algab lõppematu röökimine :)
Ja selline asi esineb ainult Luidja rannal!

Kurgupõhja jorin on hetkel, Berta kogub jõudu, et haukuda
igav on .....
iiiiigav on .....
IIIIIIIGAV ON ......
...ahjaaa ükskord testisin, et kaua ta niimoodi röögib. Istusin liivale ning hakkasin aega võtma, peale 5min lakkamatut haukumist hakkasid kõrvad uugama ja minu kannatus lõppes. 
Selline tüüp on Berta :) 

No comments:

Post a Comment