Friday, April 21, 2017

JEO toetusvõistlus Tartus - 8.4.17

Koht: Tila hall / 8.4.20147
Kohtunik: Stefi Praakli
Võistlesid: Berta + Nèra Open radadel


Plaani sai võetud mõlema koeraga rada lipata ning anda endast maksimum.

Berta
Bertaga sai joostud 3 rada ning see väike valge koer oli tublidus ise. Kui nuriseda siis kiiruse üle aga no ega tark ei torma! Kiirus oli küll mõõdukas kui visadus viis sihile ning saavutatud sai 3s koht. Berta kohta on see päris ok saavutus.
Berta suhtes on see natukene ülekohtune kuid rada õppides ma mingil põhjusel õpin ainult Nèra jooksutrajektoori ning Berta rada kujuneb alati võistluste käigus. Õnneks on selline süsteem alati toiminud.



Nèra 
Nèraga sai joostud 6 rada ning peale esimese raja poomi sooritust olin üllatunud, et ta selle üle hüppas. Ülehüppeid tuli ka teistel kordadel, mille sai järgmistel radadel korrigeeritud. Olin tõsiselt üllatunud, et mis nüüd siis Nèra jooksvate kontaktidega juhtunud on ja siis sain teada, et Tartus on pikemad maha-pealetuleku plangud ning kui koer Smart kontaktidel treeninud siis esimesed korrad toimuvadki ülehüpped.

Vot milleks see võistlus hea oli, tõi mu teadvusesse pikemad poomid (jah, ma teadsin, et need eksisteerivad kuid ma kunagi ei mõelnud selle peale, et need ka kasutuses on). Nüüd siis tuleb leida erinevaid poome kus harjutamas käia. Oi kuidas mulle meeldib neid jooksvaid kontakte harjutada!
Kokkuvõttes saavutas Nèra oma 1e tulemusega 3nda koha, seega päris ok päev oli!



Stefi rajad olid väga lahedad ning mulle meeldis, et need olid pigem keerulised ja trikikad!
Seekord saigi 9 rada kokku joosta, olin tõsiselt imestunud, et see mind vaimselt ei väsitanudki. Koerad olid koju saabudes erksad ja energilised nagu neil ei olekski pikk võistluspäev selja taga olnud.

No comments:

Post a Comment