Friday, April 21, 2017

Pühade agilityralli jätkus Tallinnas A-koera võistlustel

Aeg: 16.4.17
Koht: TAKO hall
Kohtunik: Johanna Nyberg


Pühadehõnguline võistlusnädal sai jätku Tallinnas.
Eelmisel ööl kell 2 koju ning juba ma olin järgmisel hommikul kell 9.30 hallis, et asuda võistlema. Oi kui väsinud ma olin, kuid ma teadsin, et sellel hetkel kui ma starti lähen siis väsimus kaob ja annan endast 200%.

Otsustasin, et puhtad rajad ei ole selle võistluse teema, eesmärk on ilusad jooksukontaktid ning Kiirus! Kiirus! Kiirus! Tavapärase rahuliku keskendumise asemel ajan koera pöördesse ning starti lähme nii, et koera drive on ikka haripunktis.
Halli sisenedes avastasin, et A-koer ei ole minu eelmise korra tähelepanekut arvesse võtnud ning stardi ja finiši koridorid veelge lahtisemaks teinud ning soojendusala oli olematu. Oi kuidas ma sellel hetkel Lietosse tagasi igatsesin, kontrast oli meeletu!!!

A1 HY rada
Rada oli päris vahva, kuid peale sülepöörete ma midagi väga planeerida ei taibanud! Hiiglama kahju on valest planeeringust, kus ma plaanisin koera viimasesse tunnelisse vasaku käega juhtida kuid kui raja äärest seda olukorda hindasid, otsustasin teistmoodi teha.
Olen oma väikse musta printsessi üle hiiglama uhke! Starti alustasime nii, et Nèra pidi seisma rajakohtuniku kõrval ning meeter tagapool oli stardijärjekorra järgmine koer (nii kitsad olid olud!). Ja ta sai hakkama. Esimesest tõkkest alates kruttis kiiruse ülesse ning seda kuni lõpuni. Loomulikult minu vale otsust andis tunda, seega kohas kus tegin ümbermõtlemist, seal koer ka valesti läks!
Kiirus 4,66m/sec, -5 tõrke eest, kuid I koht
Hiljem selgus, et olime jooksnud A2 rada

A1 AG 1 rada
Alguses ehitatud A2 rada meeldis rohkem, kuid siis kohtunik avastas, et jooksevad A1 koerad ja muutis ümber. Ei midagi keerulist, lihtsalt poomi juures pidi ülikiiresti jooksma, et jõuaks järgmisi takistusi näitama. Jõudsin kõikjale. Hirmus kahju on ühest maha kukkunud pulgast, Ma ei suuda tuvastada miks see pulk maha kukkus aga kahtlustan, et sama nagu oli Soomes, et ülikiiresti oli vaja koeral joosta ja ma ise olin pikalt eest ära!
Kiirus 5,29m/sec, -5 ja III koht

A1 AG2 rada
Kõigile tegi raja ääres nalja, et ma üritan sirges tunnelis koeraga võidu joosta. No eks see tegi ka mulle nalja, sest plaan tundus sutsa utoopiline! Aga mul ei olnud muud valikut, soovisin ilusat poomi teha, sülepöördega tunnelisse ja koos asusime sirge tunneli algusest jooksma. Jep, ma võitsin koera! Juhheeeii!
Puhas rada, nüüd A1s 1 puhas AG rada ja saame põnevamate radadele edasi liikuda!
Kiirus 5,13m/sec ning I koht.




Kokkuvõttes olin ülirahul enda ja koeraga. Me mõlemad andsime endast 200%, et võistlus oleks edukas ja me naudiks oma jookse. Jätkame samal lainel ning asume Tallinnast pikemaid poome otsima, et saaksime oma puuduseid likvideerida.


Jõudsime poodiumile 3l korral!
Aitäh sulle mu väike must printsess, et minuga kaasa tegid seda pühade agilityrallit!
Berta oli ka tubli ja nautis meie pühaderallit, tema oli muidugi kodus diivanil ja nautis seda vaikust ning rahu :)

No comments:

Post a Comment