Friday, December 1, 2017

EST AG CH – jep, see tähendab, et olime tublid :)

Koht: TAKO hall
Aeg: 18.11.2017
Kohtunik: Svetlana Kreslina


Meile, koerajuhtidele, on oluline, et jookseksime puhtaid radu. Meile meeldib võita! Sõidame maha sadu või tuhandeid kilomeetreid, et joosta võistlustel u. 4x30 sec. Peale igat õnnestunud või ebaõnnestunud jooksu, juubeldame koeraga koos või lohutame üksteist, elades uuesti ja uuesti võistlusemotsioonid läbi. Peale igat õnnestunud võistlust piilume põnevusega maailmameistrivõistluste kvalifitseerumise tabelisse. Panustame tunde treeningutele ning kordades rohkem mõtlemisele kuidas ühte või teist elementi koerale selgeks õpetada. Alustame koera agilitykarjääri ettevalmistusega kui kutsikas saabub. Iga treeningetapp on ülesse ehitatud, et suurel agility areenil täiskasvanud koeraga ühtesulanud meeskonnaks saada. Ja tõsiasi on, et meie koertele on oluline ainult seda kõike meiega koos teha. Minu väike must printsess on täpselt selline hingekoer, kelle jaoks ei ole oluline, kus ta on, mis ta teeb või mida temalt oodatakse, et ta teeks. KÕIGE olulisem on, et ta saab olla koos minuga. Nèrale ei meeldi uued kohad, võõrad inimesed, teised koerad, lärm ja muutunud olukorrad, kuid kui algab see hetk, et astume koos võistlusplatsile, toimub ümbersünd. Väiksest arglikust hiirepojast kasvab stardijoonel uhke ja enesekindel Nèra. See on see hetk, kus eksisteerivad ainult mina ja tema … ning rajale tormabki reaktiivkiirusel jooksev gepard.

Mina ja Nèra oleme veel värske ning noor meeskond, kes alles on oma ühist rütmi leidmas. Seda südantsoojendavam oli möödunud nädalavahetuse üllatus, et meie pingutusi kroonis uhke tiitel – EST AG CH ehk maakeeli Eesti Agility Tšempion (ok, ta on seda 99%, peame korra näitusel ilus olema). Täpselt 8 kuud ametlikku AG võistluskarjääri ja tiitel käes (kuigi jah, ajafaktor ei ole oluline, tähtis on üksteise mõistmine ja meeskonna ühte sulamine. Tegelikkuses oleme me veel õppeprotsessi alguses.)

Kreslina rajad olid keerulised, kiired ja väga heade nurkadega rajad, mida oli lust joosta!

Täpsemalt jooksime niimoodi:
AG rada 1

Mingil põhjusel on hakanud välja kujunema nii, et esimene rada läheb alati aia taha. Seekord siis saime 20 trahvipunkti ning kui aus olla siis kõik olid minu enda lohakusest tingitud. Täiestu uskumatutel viisidel tõmbasin koera õigelt trajektoorilt eemale ning isegi slaalomisse sundisin ta valesti minema. Meeletu ajakaotus igast manöövrist, seega üllatus oli suur kui meie kiiruseks oli 4,94m/sec

AG 2 rada
Pean ikka asuma harjutama eestlõikamisi! Raja alguses koperdasin koeral nii koledasti ees, olen veendunud, et ükspäev ta ütleb inimkeeli mulle selliste asjade eest, et ma eest ära kaoksin ja tal rahulikult joosta lubaksin. Ajakaotus tuligi nendest eestlõikamistest ja slaalomisse saatmisel juhtisin koera suure kaarega esimese pulga vahele. Muidu ilus jooks, poom oli kriminaalne (põhjuseks poomi ja viimase takistuse asetus üksteise suhte soli väga kavalalt nurga all).
Tulemuseks esikoht ja kiiruseks 5,48m/sec 
No ja see oligi rada, mis tõi meie tiimile esimese tiitli. Palun edaspidi Nèrale Teie öelda, sest ta on ikkagi EST CH AG tiitliomanik.

AG 3 rada
Oi kurjam, et ma kiirustasin ja koera takistusest mööda juhtisin. Olin eelmise raja tulemusest eufoorias, seega olin ülbe ja võtsin dsq ning saatsin koera uuesti tunnelisse, et möödajooksu kohta uuesti proovida. Nojah, ülejäänud rada ilus ja korralik, seega kui ma ei oleks ülbe olnud, oleks me raja selle tõrke viiekaga lõpetanud. Mingil kummalisel põhjusel ei saanud sellest rajast ükski midi tulemust kirja!?

HY rada
Väga hea oli seda rada joosta! Kahju, et ma ikka endiselt koeral ees olen ning näiteks slaalomisse minekul konkreetselt koera segan. Õnneks on Nèra nii tubli, et ei lase sellest ennast segada. Ka alguse trajektoori oleks saanud ilusamaks lihvida.
Tulemuseks esikoht ja kiiruseks 5,65m/sec

Aitäh minu kallis must printsess!


Minu musirullid:)

No comments:

Post a Comment