Monday, June 3, 2019

Ilusad pildid ja ilusad mälestused

Hirmsasti tahaks treening- ja võistlusvideosid siia panna ja lobiseda muljeid aga mingil põhjusel ei taha jälle minu telefon ja arvuti omavahel videosid jagada.
Arvuti võtab vastu ainult pilte aga videosid ei taha, nujah eks ma natukene maadlen veelkord ja siis saan ka videod kätte.

Kuigi võistlused ei ole häid tulemusi toonud siis jooksud on küll olnud sellised, millega olen ülirahul, Igas jooksus on meil sees lohakusvead ja sealt need dsq-d tulevad aga üldjoontes mulle meie jooksud meeldivad väga.

Aga ma ei tahtnud sellest rääkida, vaid mõned ilusad pildid siia panna :)











Fotod: Anastassia Tamm, Kristina Grau, Jana Trepp ja MM pildi autorit ei mäleta :)

Oleks ju võinud ka mõned pildid Bertast siia panna aga temast on kõik pildid, kus ta on teki sisse kerra mähkunud ja diivanil lõsutab :D

No comments:

Post a Comment