Friday, June 7, 2019

Riga Mayor Cup

Nüüd on lood niimoodi, et kirjutan alles mai võistlustest. Lõpuks sain telefoni ja arvuti omavahel ühilduma ning videod juutuubi applõudida. Ma ei saa aru sellest, et miks telefonist otse juutuubi laadida teeb see kvaliteedi olematuks? Minu eesmärk on detailselt igat videot aegluubis vaadata ning näha, mis mul mööda läks või mis õnnestus. Seega selleks vaja head kvaliteeti.

See selleks, nüüd Riia võistluse heietus. Riia sai plaan võetud eesmärgil, et Riga Mayor Cup mulle väga meeldib ning kohtunikuks Sari Mikkilä, kelle radu võiks ju joosta.
Sari rajad on muidugi see aasta olnud väga heitlikud. Varem mulle käekiri meeldis ning oli äratuntav stiil aga peale MM-i kohtunikuks kuulutamist on tunda, et kohtunik otsib uusi stiile. Seega iga võistlus on olnud suht üllatav. Aga samas põnev.

Võistlustele minnes juhtus esmakordne juhtum, kus esimese stardi alguse kellaaega olime Kaisaga mõlemad ca 2h valesti vaadanud. Seega esimene rada oli selline, mille õppisin raja kõrval ja õppimata jooksma läksin.
Kogu võistluste oli läbiv viga minu lohakus. Mulle iseenesest meie jooksud meeldisid aga tekkisid sisse väiksed lohakusvead ja sealt see asi viltu kiskus.

Tore reis oli ja toredad jooksud. Harjutame endiselt stardipüsivust, kiike ja poomi!




No comments:

Post a Comment