Thursday, April 28, 2011

26.04. 2011 Jänkujooks

Berta ei saa aru, miks selle jänese-rebase hübriidi järgi peab jooksma!!! Andke talle üks kass ette ja siis näete millise välgukiirusel üks koer joosta oskab.
Aga meie Berta, mida ta seekordsel jänkujooksul siis tegi: esiteks stardis tundis ta ennast lehmana ja asus muru sööma – no tõesti meelitasin jänku Holgeriga aga ei olnud huvitav. Kui natsikene sai änksi sisse siis pani ajama küll aga poolel teel tuli talle meelde, et mis mõttes ta intelligentse ema tütar jookseb pea seljas mööda põldu!!?? Jäi seisma, vaatas, et mina olen seljataha jäänud ja nagu õige kasvatus nõuab jooksis minu juurde tagasi.
Teine katse: nüüd sai ergutuseks Carlos appi võetud ja mina läksin finishijoonele – noh lasime kutsad lahti ja nemad kaks otsustasid teises suunas joosta ja oma mänge mängida!

Tegelikult oli Kristil õigus, et Elsie peab Bertale eeskuju näitama, et kuidas see jänesejooks ikkagi käib ja nii Sopranod koos Elsiega jooksid ja ütleme, et väga hea sooritus. Eeskujuliku lapsed ikka Elsiel.
Kahe jänesejooksu kokkuvõtteks võib öelda, et ma väga suuri lootusi Berta jänesejooksu karjäärile ei paneks. Võibolla kui Holger ükspäev elavaks kiisuks muutub siis tõusevad mu lootused taaskord kõrgustesse :)

Aga pildid pätsasin Annika pildialbumist :)  Annika Jänesejooksu album on siin

Issand, kas ma tõesti pean jälle jooksma!!??
Seekord võitis sõprus :)

Aga natukene poosetada tahaks ikkagi Bertaga.

Koolis õpitud tarkus on üks asi aga mõtlesime Bertale ka paari lollust õpetada. Ütleme nii, et meil oli väga lõbus ja nalja sai palju.

Trikk „Põmm“:
Kui Bertale öelda „põmm“ ja sõrmdega revolvrit mängida siis heidab ta selili – neli jalga taeva poole ja jääb liikumatult lamama. Pole veel suutnud õpetada, et ka silmad suleks.
Aga see trikk on sulaselge, ütle „põmm“ pehmel vaibal või mudases mülkas ja kohe viskub selili ja on liikumata

Trikk „Keeruta“:
Selle käskluse peale teeb ta maas ringi ja tõuseb püsti. Olenevalt kus suunas näppudega näidata selles suunas teeb ta ringi (see suuna tajumine õnnestub nii 52% juhtudel)

Aga need 2 trikki on Bertal nii veres, et kui ma hakkan temaga kodus trenni tegema ja kipun algusega venitama siis ta automaatselt esiteks viskub selili ja mängib surnut ja kui näeb, et ikka maiust ei saa siis teeb selja peal keeru ja tõuseb püsti. Ja siis on ikka üliimestanud, miks ta maiust ei saa. See on jube naljakas!

Aga oma triki-trenne me jätkame, sest seda protsessi naudib Berta üliväga :)

No comments:

Post a Comment