Friday, April 20, 2018

Ametlikult ilus koer :)

Koht: Saku Suurhall / Tallinn Winner 2018
Aeg: 15.4.2018
Kohtunik: Leni Finne

Nüüd on see kindel, et Nèra on ametlikult ilus koer. Olenemata sellest, et kõik naabrid arvavad, et olen võtnud Nèra varjupaigast ning tema nimi on Mudi, on tõsiasi, et ta on ametlikult ilus tõuga koer :D

Kuna kõik tiitlid ootasid kinnitamist, tuli ennast kirja panna näitusele. Valisin esimese näituse ning selgus, et olin kirja pannud rahvusvahelisele näitusele Tallinn Winner 2018. Nojah kui midagi ette võtta siis ikka suurelt!
Jah ma tõesti plaanisin näitusetrenni minemist ning plaanisin kodus näituseks harjutamist, oli reaalsus see, et laupäeval, võistluste eelõhtul otsisin näituserihma ülesse ning loobusin harjutamisest ja pakkisin asjad kokku. Lootsin, et juhtub ime ja ma saan näituseringis hakkama.

Saabusin näitusel 1,5h varem ning sain shoki autost välja astudes!!! Täpselt 1cm jäi puudu, et oleksin astunud värskesse suure koera väljaheitesse!!! Öäkkkk! Nèrale kaelarihm kaela ja otsustasin väikse pissitiiru teha. Jessus Maria, jah täpselt nii ma kõva häälega hüüatasin! Väike murutiba, kus me pissima läksime oli koera väljaheiteid täis! Naguetmismõttes!!! Su koer teeb häda ja sinna see jääbki. Liialdamata oli koera ekstrementide sagedus ca 100tk 1-l ruutmeetril. Jalutasime Nèraga agu baleriinid, sest kumbki meist ei tahtnud auravatesse kakajunnidesse astuda Olin sellest vaatepildist nii ehmunud, et isegi kui Nèra tegi ainult pissi, tahtsin ma seda ülesse korjata :)
Päriselt ka! Selline suhtumine koerainmestel!!! Tõeline shokk ja kurbus valdas mind, kui mõtlesin Saku Suurhalli haldaja peale, kes esmaspäeva hommikul seda õudust märkab :(

Asusin halli ning leidsin oma ringi ülesse. Olenemata sellest, et Nèra oli puuris, e teinud häält, otsustasid ikkagi kaasvistlejad meid 5l korral valitud kohast ära ajada. Väidetavalt olime me nende puuridele liiga lähedal või segasime me kellegi kamba rahulikku olemist. Okei, ei hakanud kellegiga väitlema, et ka meie tahame kuskil olla ja me tõesti ei läinud kellegile nina alla ega seganud, seega olin nagu hüljatud erak, kelle lähedus kellegile ei meeldinud. Õnenks üks lahke soome keel kõnelev paar ütles mulle, et oodake mõni minu, nad panevad asjad kokku ja tulgu ma nende kohale Olen ilmatu tänulik neile, sest mul hakkas juba alalõug värisema sellest vaenulikusest ja ebaviisakast käitumisest. 
Lõpuks õnnestus mul oma nurgake leida, kus rohkem kui tund selgeks saada, mida peab näituseringis tegema ja kuidas reageerida kohtuniku märguannetele. See oli heaks õppetunniks, sest ma otsustasin, et kui mina ringi lähen siis käitun nagu teline proff ja olen asjadega kursis.
Vahepeal oma järjekorda oodates maandus meie kõrvale valge nässakas (vabandan, ma tõesti e tea tõugu aga koer oli imearmas), keda hakati trimmima, lõikama, lakitama ja kammima. Kuna see kõik toimus täpselt minu kõrval siis selel tulemusena läkastasin ja plärtsusin, mis hirmus, sest laki pahmakud tahtsid hinge kinni panna. Saabus minu kord ringi minna, tõusin püsti ja märkasin õudusega, et minu püksid ja kingad on valgeid pikki karvasid täis, õnneks niiskete kätega väike puhastustöö andis tulemuse ja puhas ma olingi. Nèra puurist välja, rihm kaela ja läksime näituseringi poole. Oooookei aga kuidas ma sinna pääsen? Olin igatepidi kinnipargitud! Võtsin Nèra sülel ja hakksin tagasihoidlikult vabandust paluma segamsie pärast ja paluma, et keegi meid mööda laseb. Õnneks üks soome tädi reageeris ning tõusis püsti ja lasi meid mööda.
Astusin ringi äärde, et oodata junior mudi näituseetteastet ja ise ringi minna. Seisin ringi ääres, Nèra istus minu kõrval kui äkki kuulsin uirnat. Üks vene meesterahvas arvas, et tema ameerika akita peab kindlasti Nèrat nuusutama ning urisema tema peale. Väga "vahva" ja omanik ei tee midagi, et pikarihma otsas koer enda juurde tõmmata ja urina ära keelata. OKei!!! Palusin Nèral minu ette istuma aga akita urin minu sääremarjade juures jätkus. Päriselt ka, sa saboteerid minu etteastet niimoodi!? Võtsin Nèra sülle ja nii me etteastet ootasime. Rahulik Nèra minu süles ja urisev akita minu jalgade juures! prrr!
Meie etteaste!
Nèra seisis nagu vana proff minu ees ja kui ma ta lauale tõstsin siis ei kartnud ta kohtunikku üldse!!!! Ohooooo! Olin üliuhke!
Kohtunik kiitis Nèra ilusat nägu ja kõrvu ning oli vaimustuses tema lihastest :D Kasukas sai kiita, et ilus, kohev, läikiv ning ilusa lokiga, Oiiii minu Nèra meeldis kohtunikule!
Ka meie ringijalutus oli proff! Nèra liikus nagu vana näituseproff ning jäi kohtuniku ette perfektselt seisma! WOW! No ja siis algas kohtuniku etteaste, tiitlid pudenesid nagu kevadvihma! Sert, Cacib ja tõuparim ning takkatippu karikas! WOW! Pärselt ka WOW!
Seega nüüd oleme kõik vajalikud näitusetulemused kätte saanud ja aidaaa näitustele!
Minu väike vapper hiireke sai oma esimese Cacibi näituselt :D
Et saada agility lainele tagasi, läksin otsejoones MM toetusvõistlusele rajaabiliseks ning sain hea annuse agilityt :)

Mis see on???
Mis ma tegema pean? On need agilityst saadud?
Iiiiiiiiigav!

Jubeeee iiiiiiiigav!
No okei, tee pilt ära aga mulle ei meeldi poseerimine!

No comments:

Post a Comment