Thursday, April 5, 2018

Nèra jookseb Soome EO kvalifikatsiooni finaali rada

Soome EO kvalifikatsioonide nädalavahetusel õnnestus leida vaba aega, et jälgida livestreami. Eriti põnev oli kõikkide kõrgusklasside finaali rada, mille kohtunik oli Ritva Herrala. Mind üllatas suur dsq-de sadu, mis omakorda tähendas, et seda rada pean ma jooksma :)

Nii saigi 2päeva hiljem rada maha pandud ning joostud. Läksin vups rajale ning otsustasin esimese katse teha kõige ebamugavama planeeringuga. No ja esimesel katsel õnnestuski!  A-oli selline kriminaalne aga võistlustel ei oleks ma kunagi niimoodi ise eemaldunud vaid jooksnud otse, teinud valsi ja siis teda slaalomisse suunanud (videol ongi esimene katse ja selline lahendus oli sellepärast, et ma tahtsin teada, kas see meil õnnestub. Mind üllatas soomlaste selle koha ülejuhtimine ning ca 90% juhtudel läks koer neil slaalomisse valesti).

Järgmised katsed olid üliilusad kuid hiljem selgus, et ma ei olnud vajutanud video salvestamise nuppu, seega esimene katse jäigi ainult telefoni, mis siingi näha.
Ehk siis meil õnnestus EO kvalifikatsioonide finaali rada 4x järjest puhtana joosta, jeeeiiii!!!

Mind üllatas, et olenemata tõesti keeruliste nurkade ja lõksudega rajast, toimis Nèra ülihästi. Mõnes kohas ajakadu oli, kuid üldjoontes mulle väga meeldis kuidas ta jooksis! Tubli tüüp!



No comments:

Post a Comment