Tuesday, April 3, 2018

Trennisõltlane!?

... jah, tunnistan, olen trennisõltlane!  Ootan kärsitult igat uut treeningsessiooni ning mitte kui kunagi ei lähe ma niimoodi treeninghalli, et ma ei tea, mida ma teen.
Õnneks on läbi kogemuse tulnud ka teadmised ning oskus hinnata kui palju koormust ma koerale annan ning millal õigeaegselt treening lõpetada. Seega koera pärast muret tundma ei pea, ta saab piisavalt puhata, koormus on täpselt selline, mis on erinevas treeningstaadiumis vajalik ning esmatähtis on koera hea füüsiline vorm ning meeleolu. Turvalisus on nii elementaarne, et seda ei hakka mainimagi :)

Ainus, mis vajab täiustamist on enda koormuse reguleerimine ning enda eest hoolitsemine aga eks ka see tuleb millalgi, ehk :)

Kõige rohkem ootan teisipäeva hommikuid kui on terve halli rajatrenn. Oi kuidas ma naudin neid pikki radasid ning kuna eesmärgiks on alati raskemat sorti rada läbida siis on need trennid ülinauditavad.
Kuna ma ennast tunnen väga ebamugavalt A. Virtaneni radadel siis ongi viimasel ajal kujunenud, et päris tihit just tema radu jooksemegi. Seekord siis ka Virtaneni rada, mille ta pani ülesse Norra võistlustel 3.3.2018.

Virtanenil on nii spetsiifilised algused, mis nõuavad püsivust, mida meil ei ole. Seega iga algus on meil suht kaootiline kuid igakord imestan, et saame alati hakkama! 
Super koer Nèra :)

Suurte vahemaadega jooksurada

No comments:

Post a Comment