Monday, December 20, 2010

18.12. 2010 Töine nädalavahetus

Seekord oli meil mõlemil töine nädalavahetus, seega sai Bertaga hommikul ja õhtul pikemad jalutuskäigud ette võetud.  Seega kutsa käimisnorm sai täis käidud :)

Hoolimata töisest olemisest trenni jõudsime ikka. Seekord siis õppisime/harjutasime selliseid asju:

* kõik vanad trikid sai läbi tehtud - saime kiita Berta ilusast kõrvale tulekust, kaheksate eest ja heast kontaktist

* slaalomis esimene jooks oli natukene ebalev aga jälle olin süüdi mina, sest jäin ise seisma ja seega ka Berta seisatas. Õnneks sai see viga kiiresti Natalja abiga korrigeeritud ja ülejäänud slaalomid läksid perfektselt (hiljem Karin ja Cellie tegid slaalomit sellise hooga, et Karinil hakkas väga palav - vot nii kiired on meie koerad. Paksime ka ise hakkama ennast treenima!)

* poomil esimene ületus oli ebalev aga kõik ülejäänud läksid sellise hooga, et minu spurtimise oskused pidid siin mängu tulema

* takistusel tegime kaheksaid ning õppisime ka seda kui takistusel tuleb korrigeerida minekut ehk seega "OUT" käsklus. Koera suunata peale hüpet tagasi takistuse juurde ja "HÜPE" käskluse andmine. Bertal sujus see väga hästi

* seejärel proovisime takistus + U kujuga tunnel + takistus - vot see ei tulnud välja. Hüppas ilusasti, kontakt perfektne aga Berta tunnelisse ei lähe. Hiljem selgus, et ma ei pea maiusega teda tunnelisse suunama, vaid käe liigutusega. Õnneks paar ilusat sooritust ta tegi aga eks järgmised korrad saab proovida veel.

* tunnel, kus üks ots on maas lebav kott - see läks Bertal viuhti hästi. Maius teeb imet!

*lamamise käsklus ootamisega tuli ka suht hästi välja. Olen ise kodus teda õpetanud käsklusega "OOTA" kohal püsima aga koolis ütlesin ainult lama ja ta pidi lamama kui ma eemaldun. Ka see tuli suht hästi välja. Kui Berta sai aru, mida talt oodatakse siis ta ka ootas ja lamas (muuses õhtul kui tegin kodus sama asja siis lamas ka siis kui ma silmnähtavusest välja läksin - aga kodus vist teevad kõik korad kõiki asju ideaalselt!)

* harjutasime lõpetuseks veel pulga toomist kuid seda ma ei ole Bertaga treeninud ja seda ta eriti hästi ei tee. Asi on selles, et ma ei saa ise harjutusele pihta. Jälgisin küll Nataljalt ja kui tema Bertaga seda tegi siis tuli see hästi välja aga kui mina alustasin siis vaatas Berta totu näoga otsa ja justkui ütles, et "mida ma temalt küll ootan!". Natalja lubas järgmisel korral seda meiega uuesti harjutada

* veel tegime koera enda juurde kutsumist aga selles osas on Sopranod vanad tegijad - koerad lippasid välgukiirusel meie suunas (ei seganud õed ega võõrad koerad)

Selline treening seekord, järgmine alles uuel aastal. See ei tähenda, et me laiskleksime, hakkan muuseas nüüd kohe Bertaga koduõpet tegema :)



ps. Õnnitlused kõigile E-tibidele!

No comments:

Post a Comment