Tuesday, December 28, 2010

23.12. 2010 Berta ja Nora

Berta on meie 6kg russelli kutsikas, Nora 60kg bernhardiini tüdruk. Enne Hiiumaa reisi tegime kiire külastuse minu vanemate juurde, seekord oli vanemate hoole alla jäetud Nora, seega Bertal lõbu laialt.
Kui alguses Berta natukene uudistas ja võõristas siis hiljem käis jube müramine, pidin üliusinasti vaatama, et Nora Bertale liiga ei tee. Nora on selline kutsa, kes ise aeg-ajalt arvab, et on pisikene sülekoer, seega kipub ta sülle tulema ja oma käpa suurusest ning jõust ei ole tal aimu. Kusjuures huvitav oli see, et Nora muutus armukadedaks kui ma Norat paitasin, pressis  minu jala vastu ja vaatas selliste silmadega otsa justkui öeldes, olen ju armsam kui see musta-valge kirju olevus?! No mida ma pidin tegema, eks ma siis paitasin, silitasin ja kallistasin teda :)

Olen ju armas!
Ema ja Berta hellusehetk

Päris hirmutav oli õues vaadata Nora ja Berta müra. Nora hiigelhüpetega Berta poole kihutamas ja käpaga teda nügimas - õnneks Berta on 100x kiirem, seega põikas ta Nora hüpetest osavalt eemale aga hirm oli mul ikka sees ja aeg-ajalt ei pidanud närv vastu ning vaigistasin koerte mürahoogu. Toas oli Berta jälle see, kes ei saanud rahu ja hakkas Norale närvidele käima - hüppas diivanile ja õrritas Norat (Nora nimelt ei tohi diivanil olla).

Kuule, mängime!
Kuulsid või, mängime!
Ära käi närvidele!

No comments:

Post a Comment