Saturday, December 4, 2010

04.12. 2010 Berta teine võistlus

Täna oli see päev kui Berta pidi astuma taaskord võistlustulle.  Kuidagi kõik jäid viimasele minutile seekord - võistlustarvete kokkupanemine, kodust minemine jne. Õnneks jõudsime õigeks ajaks.

Meie meeskond

Kui mitte arvestada Berta üliaktiivsust siis käitus ta nagu vana "kala". Minu arust suhtus ta võistlusmöllu väga rahulikult, justkui oleksime kellegil külas, kus on korraga palju inimesi ja koeri, ei midag erilist.
Ringis olles meeldis kuidas ma temaga kontakti saavutasin, väike juustutükk teeb alati imet! Kõrval käis väga hästi ning platvormil seisis nagu see oleks nii loogiline tegevus. Kahju, et kohtunik meid maas seisma ei pannud - seda me harjutasime päris palju. Väike rõõmukilge minupoolt ja siis oleks saanud Berta saba püstisesse asendisse. Paistis, et platvormil hinnati seismist, sellel hetkel ma ei mõelnudki, et tegeleksin ta saba püstiajamisega :) - seega tubli Berta seisis ilusasti aga saba oli sellises pooletoobises asendis.

Lexberry`de esinemist olid vaatama tulnud ka osa sugulasi.

Annika ja Ert saabusid

Võistlustest tegin ainult ühe pildi ja ülevaatamisel selgus, et olin pildile napsanud Marise.

Maris ja tema dobermann

Kui Sopranod esindasid Lexberry`sid beebiklassis siis juuniorides võistles Lumi.

Lumi peale võistlust

Võistlused möödusid väga kiiresti. Korraldus oli väga hea - ajagraafikust peeti täpselt kinni. Nagu korraldajad mainisid oli tegemist drive in meetodiga :)

Peale võistlust läksime Kadriorgu jalutama. Muidugi minu hooletuse tõttu lasin Bertal kaelarihma katki närida, mistõttu pidime jalutamise rihmata tegema. Respekt Bertale, saime väga hästi hakkama. Jalutamisel oli siis seekord 3 Sopranot ja 2 E-tibi (Elsie ja Ert). Jalutamine läks nagu ikka suure möllutamise saatel. Päris krõbedalt oli külma aga kutsud pidasid sellele hästi vastu.

Ert ohutus kaugusest jälgimas kutsade möllu
Candy iseloomu näitamas
Berta võidukas ilme - seekord jäi oksavõitluses tema peale

Võistlusmöll ja jalutamine väsitas Berta nii ära, et kuni õhtuse treeninguni tuli kotis mõnusat uneurrumist. Isegi jäätisepaberi krõbin ei pannud Bertat ärkama, mis on tema puhul väga suur ime!

Päev jätkus sellega, et läksime kooli. Tunni alguses oli ta natukene uimane aga õnneks sain ruttu kontakti ja nii meil hoogne trenn sai alata.
Täna õppisime:
* slaalom - seekord ilma rihmata ja käskluse saatel ("slaalom" ja rajal "hopp-hopp")
Sai väga hästi hakkama, peaks ütlema, et minu vorm on see, mis vajab kobestamist, et Bertaga rajal sammu pidada
* A-poom - nii madalal kui kõrgel tasemel sai hästi hakkama - ta teeks seda kiiremini kui mina kiirem oleks :)
* U- kujuline tunnel - alguses natukene pipardas aga tuli välja, et mina käitusin valesti , seega peale minu õppimist hakkas ka koer ilusasti kronksuga tunnelisse minema ja kiiresti väljuma
* Hüppamised - kaheksad hüppetakistusel. Kohe kui sain ise selgeks kuidas teha, hakkas ka Berta ilusasti tööle ja ilusad kaheksad koos hüppega tulidki
* veel proovisime puupulga minuni toomist aga see ei ole Bertal tugev tegevus - saime kõik ülesandeks seda pulga asja kodus harjutada.

Minuarust oli väga hea trenn ja olen uhke Berta tegevuste üle. Aga nüüd ta taaskord noriseb oma kotis magada.

Ilus koer näitusel - Leonberger


Fotomeenutus näituselt. Kuna ise ei saanud Sopranode esinemist pildistada siis tegelesin fotopiraatlusega ja kopisin siia mõned Annika pildid.
Kogu fotoseeria on
SIIN

Sopranod 100% esindatud
Vot nii me olime võistlusringis, mina närvitsesin ja Berta magas :)
Kohtuniku nägu on eriti keskendunud
Võitja! Palju õnne Candy!

ps. Annika, loodan, et ei pahanda minu fotopiraatlust :)

No comments:

Post a Comment