Saturday, March 12, 2011

12.03. 2011 Vanadus läheneb ;)

...kuidas muidu seda seletada kui laupäeva hommikul ärkan kell 06.15 ja lähen õue Bertaga jalutama. Lisaks minule taarusid õues ainult paar vanamemme koos oma täissöönud kutsadega. Noh ühine on seegi, et ka minul on suure ja rohke isuga kohev koer ;)
Minu ja ka Berta kiituseks peab ütlema, et sellisel hommikutunnil jalutab oma lahtise oranzhi koeraga üks mutikene, kelle koer jubedalt meie suunas haugub (pole kindlaks teinud, et kas mina või Berta on see haukumise objekt) ja Berta ainult vaatab koera poole ja jalutab uhkelt edasi.
Selline siis hommikune väike seiklus ahjaa 2 parti oli ka täna meie hoovis, seda ei ole varem näinud.

Täna oli TAKO hallis SK koolitus/work-shop. Läksin küll natukene teiste ootustega kohale (ahh eks ma mõtlesin, et koolitaja räägib just nendel teemadel, mis mind huvitavad, justkui kõik teaksid minu mõtteid) aga üht-teist kasulikku ikka sai teada ka. Paar head vihjet kuidas kodus Bertaga kõrvalkäimist täiustada, 2-e mänguasja efekti ning püsilamamist-istumist-seismist kohalt liikumata teha. Natsikene jäi info saamata esinejate vaikse rääkimise tagajärjel aga see-eest oli hea vaade. Müts maha 4 ja 5 kuuliste kutsade ees, kes minu arvates väga tublilt oma sooritusi tegid. Ehh arvasin et ainult Berta on lapsgeenius ;)  tuleb välja , et olen lihtsalt oma koerast vaimustuses ja pimestatud. Nali naljaks aga hea kui selliseid work-shope tehakse võibolla tulevikus võiks ainult mõelda peamikrofonide peale ja tõlkele.
Peale seda algas trenn. Täna keskendusime peamiselt SK-le.
Kõrvalkõnd - mina totu olen põhiliselt paremal pool kodus harjutanud aga tegelikult on vasak pool olulisem. Aga igaljuhul tuli hästi välja, par korrigeerimist oli selles, et Berta oma energilisuses istub minu jalast eemale aga noh ei midagi sellist, mida parandada ei saa.
Minu üllatuseks oli Berta seismine super hüppe takistuse taga - väga hea kontakt. Suured koerad kõrvalväljakul ja nende haukumine ei heidutanud Bertat, tegelikult ei pööranud ta neile tähelepanugi :)

Õhtusel jalutamisel oli väike trall. Mõtlesin, et enne tuppa minemist võtan Berta autost kotist välja ja teeme väikse pissi-peatuse. Eks ma kohmitsesin ja nii ta rihmata välja hüppas. Õnnetuseks oli 2 kassi autode all ja nii Berta neile järele tuiskas. Kutsusin Berta enda juurde aga alguses ta ajas pimesi kasse taga ja siis kui ma kasutasin eemaldumise taktikat siis ega ta mind silmist ei lasknud ikka oli nii 1m raadiuses minust. No nõmeduse tipp! Koer tuiskab mööda hoovi kasside järgi kui hakkad ise vastassuunas jooksma ja koera kutsuma siis jookseb sulle järgi aga nii lähedale ei tule, et saaksin rihma panna. Kutsusin rahuliku häälega ja meelitasin,  õnneks sain ta rihma otsa aga jubedalt vihale ajab, et mis mõttes! Kodus käib nagu vari kannul, trennis kuulab sõna ja jalutamise olukorras on rihmata väga ok olemine, tuleb ka siis minu juurde kui palju segavaid tegureid lähedal. Ja nüüd hoovis tuiskab kasside kannul nagu segane!
Raske oli enda solvumist varjata, ei noominud ega olnud kurja häälega, vaid kiitsin kui minu juurde tuli aga toas ei suutnud ma solvumata olla. Nii ma ca 30min ignoreerisin koera. Päris imelik kuidas ta otsib kontakti, istun arvuti taga ja ta on pikali maas ning  minu kandade vastas, lähen diivanile ning Berta heidab jalgade ette just nii, et oma kasukaga puudutaks minu jalga.
Ahh mis siin jamada, lähen lepin temaga ära ja teen pai :)
(kui minu käitumine oli kasvatuslikult vale siis ei saa sinna midagi parata, ma tõesti solvusin, et kassid miljon korda põnevamad on kui mina)
ps. Kui minu arvamust oleks keegi küsinud siis mina oleksin Elsile esikoha andnud :) Õnnitlused Annele ja Elsile
!
Vot selline on pahandust teinud Berta nägu

No comments:

Post a Comment