Sunday, March 27, 2011

26.03. 2011 Trenn

Enamus treening-aega läks agilityle ning viimane osa võistluste ettevalmistuseks.
Agility osas läks Bertal poomid, tõkked, slaalomid, rõnga hüpped ja tunnelid ludinal. Ainus mis mulle ei meeldinud oli see, et ta ei olnud ergas, tegi kõik ära aga justkui käiks iga tegemise peale poosetamine, et "ahh olgu teen kui niiiiiii väga soovid". Võibolla oli põhjuseks tema dieedil oleks, lõunane pikk jalutuskäik või olin lihtsalt ise uimane.
Mille üle olin väga uhke oli ülikõrge A-takistus, mis ei valmistanud Bertale probleeme, vaid ta lausa tuiskas sinna. Kiike täna ei olnud aga slaalomis kaotasin valvsuse ning paaril korral läks ta omaalgatuslikult kiigele - kusjuures sooritus oli ideaalne :) Varem ei ole me kiike täispikkuses teinud (allatuleku kiige all on väike laud olnud, et kiikumise raadius väga suur ei oleks) aga seekord ei olnud toestuslauda ja nii põrutas Berta esimest korda kiigele nagu see takistus oma hiilguses on. Ise ehmatasin aga Bertale meeldis. Juba varem olen märganud, et kiik on tema kõige suurem lemmik ja sinna läheb ta alati väga entusiastlikult.

Võistluste ettevalmistuse osas ei suuda ma kuidagi Bertat seisma panna, ikka ta tuleb minu poole ja see põrgulik saba ei taha antennina püsti seista. 

Selline trenn seekord.

No comments:

Post a Comment