Saturday, March 19, 2011

Berta, kooki soovid?!

.. see on meie uus nali!

Tegelikult kui see juhtus oli asi naljast kaugel ja minu ööuni rikutud.
Nimelt paar päeva tagasi käis meil hea kolleeg külas. Peale õhtusööki läksime diivanitele magusat sööma. Diivanite vahel on madal laud, millele asetasin koogitaldriku ning shokolaadi tükid. Kui maiustasime siis Berta demonstratiivselt oli meie poole seljaga ja tegeles oma asjadega.
Mingil põhjusel läksime kõik teise tuppa, et midagi arvutist vaadata, loomulikult unustasin koogitaldriku kuskile kõrgele panna. Tagasi tulles avanes meile vaade, kus koogitaldrik oli poolenisti tühi ning Bertal oli 2 suurt tükki suus ja ta kugistas neid alla. Nuh siis Indrek haaras teda keset tegu turjast ja ütles EI ning pani ta teise tuppa. Kusjuures ca 15min oli Berta vaikselt teises toas, ainult aeg-ajalt piilus meid ukse vahelt. 
Ehh aga Berta nägi välja nagu täispuhutud tünn - ca nädalane Berta dieet oli nagu õhku kadunud. Sõna otseses mõttes oli ta nagu vorst - ei mingit taljejoont ega midagi.
Kõige nõmedam on asja juures see, et ta sõi kõik poest ostetud koogid ära ja ei puutunudki minu tehtud toorjuustu kooki!!! Huvitav, kas koeral on hea maitse või oli austus minu vastu nii suur, et jättis need alles :) ?

Hirm muidugi seisnes selles et ma ei suutnud mäletada, kas taldrikul oli rohkem shokolaadi või mitte, seega ma ei teadnud, kas ta sõi seda või mitte. Mina tobukene olin terve öö kerge unega, et kuulda, kas Berta hingab või mitte, et kas peame kiirabisse tormama või ei! Ma tõesti kartsin, et võimalik söödud shokolaad võib midagi halba teha. Õnneks oli kõik korras.

Muidugi õhtusöök ja järgmise päeva hommikusöök jäid Bertal saamata ja oleme endiselt edasi rangel dieedil :)
Aga lahedalt ta taarus küll kui oli ennast täis söönud. Nüüd ongi meil selline nali, kui Berta midagi pahandust teeb, et küsime: "Noh Berta, kooki soovid!?"

No comments:

Post a Comment